Korumalarımızla birlikte Qermen krallığının kaldığı yere geçtik. Bir buçuk saat yolda geçirmiştik. Hizmetkarlardan biri odamı göstermek için geldiğinde Leydi Kathrine yan odamda kalmasını istedim. Anlayışla karşılamışlardı. Odamı gösterdikten sonra çıkmalarını istedim. Prens odasına geçince bende arkasından odasına girdim. Tam üstünü çıkardığı anda girdiğim için utanmış ve çıkmıştım. Aradan 10 dakika geçtiğinde kapım tıklanmıştı. Gelen kişi Prensti. Direkt söze girdim.
Prenses: Leydi Kathrine ölen ablan mı?
dediğimde durdu.
Prens: Bilmiyorum, onu ilk gördüğümde anneme, Kraliçeye benzerliğini farkettim.
Prenses: Aşırı benziyorlar..
Prens olaylar hakkında bilgi almak istemiş. O günden sonra bir şey olmadığını söyledim.
Prenses: Sarayda casus vardı. Casus sayesinde notlar odama geliyordu.
Prens: Burada kimse yok, bir hafta kafa dinlersin
dediğinde onayladım. Sarayı gezdirmek için odamdan çıktık. Korumam beni görünce geldi. Prens yanımda olduğu için uzaktan takip ediyordu. Avluda oturmalık, film izlemelik alan gördüğümde aşkla baktım. Bunu fark eden prens beni oturtmuş. Güzel bir film açmıştı. Filmi izlerken uyuyakalmışım..
Uyandığımda benim için ayrılmış odadaydım. Gece 01.34 olmuştu. Bu saatte uyuyamam diyerek bahçeye çıktım. Prensi oturduğumuz yerde gördüm. Uyuyamamış galiba..
Orada oturduğuna göre uyumuş
Sus iç ses
Yanına gittiğimde gerçekten orada uyuduğunu gördüm. Üstünü örtüp odama geçtim ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur