Baloya son 2 gün kalmıştı ve kıyafetlerimiz gelmişti. 1 haftadır cinayet işlenmiyordu. Üst üste cinayet işleyip sonra duruluyordu. Bugün Qatalio krallığı söz ettikleri deliyi getirecekti. Kahvaltı sofrası büyük özenle hazırlandı. Qatalio krallığı geldi ve kahvaltı masasına oturduk.Kraliçe Bonnie: Bahsettiğimiz deli olur olmaz cümleler kuruyor. İnsanları gördüğünde nasıl öleceğini tahmin ediyormuş, kimle evleneceğini tahmin ediyormuş. Saçmalık hepsi..
Kapı açıldığında içeri geldi korumaları. Yanlarında üstü başı yırtık, çamur içinde birisi vardı. Sanırım bahsettikleri deli buydu. Beni ve kralı gören korumalar selam verdi. Ayağa kalkıp selam verdim. Bahsedilen kişinin yanına gidip göz teması kurdum.
Prenses: Merhaba ben Aseria krallığının Prensesi Seyan. Kendini tanıtır mısın?
Deli: Ben Sabrina. Qatalio krallığından getirdiler beni. Deli olduğumu düşünüyorlar Prenses.
Prenses: Ben öyle bir şey iddia etmiyorum. Sadece bir şey soracağım sana. Benim hakkımda ne düşünüyorsun?
Sabrina: Prenses Seyan , siz çok iyi bir kraliçe olacaksınız ama evleneceğiniz kişiye dikkat edin lütfen. Krallığınızın sonunu getirebilir. Siyah güller görüyorum. Çevrenizde çok ölüm olacak. Katili uzakta aramayın, yakınınızda. Lütfen dikkat edin.
Prenses: Sole, Koruma Timur'a seslen. Bundan sonra Sabrina bizle. Bizim korumamız altında. Güzel bir oda verilsin
dediğimde minnetle buraya bakıyordu. Gülümsedim ve Hizmetkar Salun'u da Sabrina için görevlendirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur