Liman

0 0 0
                                    




Prensesin ağzından

Her tarafta korumamı aratıyordum. En son gemilere doğru giderken görülmüştü. Korumam kaçırılmıştı. Kim, neden korumamı kaçırırdı aklım almıyordu. Kendi sarayıma giderek arama emri çıkarmıştım. Her tarafta aranmaya başlamıştı. O sıra başıma bir şey gelmemesi için Prensle birlikte onların olduğu saraya gittik. Kapıya baya bi koruma koyduk. Hizmetlim Caroline'ı çağırmıştım hemen gelmesi için ama ölmüş. Her şey üst üste oluyor ve bir şey yapamıyordum. Caroline'ın ailesinin aranmasını istedim. Baş sağlığı dileklerimi iletmesini ve isterse Caroline gibi onlarında hizmetimize geçerek istedikleri her şeye erişimleri sağlayabilirdim.

Prens kafasıyla odayı işaret ettiğinde onayladım. İlk o müsade isteyip kalktı sonra da ben müsade istedim. Dünden beri olanlarla ilgili konuşacaktık. İçeriye girdiğimde direkt konuya girdi

Prens: Limanda oldu kaçırılma olayı. O yüzden ilk limana gideceğiz sonra da sarayına gidip nasıl, nerede öldürülmüş onu öğreneceğiz.

Prenses: Kanıt arayacağız yani

Prens: Evet, o yüzden gidelim

Arabayı hazırlatmış yola çıkmıştık. Limana gittiğimizde kamera kaydını izlemiştik. Korumamın gittiği yere doğru gitmiş, etrafa bakıyorduk. Sole'ün götürüldüğü yer sol taraftan olarak gözüküyordu. Sola doğru döndük ve dümdüz ilerledik. Prens Kenyo ile ormana doğru ilerliyoruz. Prens ormanda ayak izlerini farketmişti. Önden o arkasından da ben ilerliyordum. Baya bir yol ilerlemişken yağmur bastırıp izleri sildi. Ona doğru baktığımda korumalara haber vereceğini, buradan itibaren onların gideceğini söyledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Velihat PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin