Qermen krallığı

2 0 0
                                    


Koruma Sole ağzından

Balo gecesi yine birisi öldürülmüştü. Oyoki Krallığının Prensi Jer evinde ölü bulunmuştu. Bugün balo olduğu için kimse birinin öldüğünü bilmiyordu. Prensesin odasına gülü götürüp bıraktım. Ben Qermen krallığının Prensi Sole. Abimin isteği üzerine buraya gelmiştim. Kral gerçek kimliğimi biliyordu ama oradan sürgün edildiğimi zannediyordu. Gerçekleri öğrendiklerinde hepsine yazık olacaktı. Buraya gelme sebebim kardeşimi bulmak istememdi. Bulmuştum, Kathrine  benim kardeşimdi. Abime bunu söyleyememiştim ama balo günü abim geldiğinde bunu söyleme fırsatını yakalamıştım. Abim Prenses Seyon'a  aşık olmuştu, onu istiyordu ama nasıl olacaktı bu iş? Abimler Balo günü gitmişti. Tahmin ettiğim gibi Qatalio krallığının Prensi zannetmişti, cevabı yanlıştı ama cinayet işlenmeyecekti çünkü balo da Oyoki krallığı da vardı. Oyoki krallığının Prensi öldüğü içiin cinayet işlemekten vazgeçmiştim.

Balo günü geçip bitmişti. Sabah Prensesin odasının önünde yerimi almıştım. Aşağıya indiğimizde kral ile abimi konuşurken gördüm. Abim önümde durup bana baktı. 

Kenyo:  Merhaba ben Kenyo, sen Prenses Seyanın korumasısın galiba.

Sole: Evet Kenyo bey, ismim Sole.

Kenyo: Tanıştığıma memnun oldum. Daha çok karşılaşacağız

Sole: Tabi efendim.

Kenyo kapıdan çıkıp gitmişti. Yemek masasına oturduğumuzda Kathrine bana yaklaşarak babama niyetini belli ettiğini beni istediğini söylemiş. Kralla yemek yeme faslımız bitince beni odasına götürdü ve konuşmaya başladık. Kenyo hakkında konuşurken daha fazla dayanamayıp tanıyacağımı söyledim. Yarın bize kahvaltıya gelecekmiş. Bakalım nasıl biri göreceğiz. Kılıç dersim vardı. O dersi yorgun olduğum için ertelemiştim. Güzelce duşumu alıp uyudum.

Velihat PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin