Sabah uyandığımda güzel bir duş almak için küvetim hazırlanmıştı. Bugün Prens Kenyo bize gelecek, tüm gün onunla ilgilenecektim. Güzel turuncu bir elbise buldum. Dümdüzdü, hiçbir deseni yoktu. Elbiseye baktığımda şu son 1 ayda hiç böyle bir elbise giymediğimi farkettim. Hizmetkarım elbisemi giydirdikten sonra aşağıya inmek için korumam Sole geldi. Prens Kenyo'nun geldiğini, kahvaltı için yemek masasına oturduğunu söyledi. Aşağıya, yemek odasına geçtiğimde, Prens Kenyo ayağa kalkmış elimi nazıkçe tutup öptü. Leydi Kathrine'de gelince Prens Kenyo ona uzun uzun baktı. Ne olduğunu anlamasam da bir an birbirlerine benzettim. Kafamdaki saçma düşünceyi atıp kahvaltımı etmeye baktım.
Prens Keyon, Kralımızın isteği üzerine onunla konuşmak için çalışma odasına geçti. Onları beklerken Sole ile kılıç dersine başladık. Yorulduğumda soluklanmak için durduk, kafamı çevirdiğimde Prens Kenyo bahçeye çıkmış bizi izliyordu. Onunla rövanş etmemi istediğinde isteğini onayladım. Kılıcını sağ eline almış, benim kılıcım sol elimdeydi. İlk hamleyi benden bekliyordu, birkaç tur etrafımızda döndükten sonra ilk darbemi savurdum.. O yukarı ve soldan hamle yapıyor gibi yapıp sağdan yapınca kılıcım bahçenin soluna savrulmuştu. Tebriklerimi ilettiğimde güldü.
Gül bahçemi duymuş, görmek istediğini söyledi. Onunla gül bahçemi ziyarete gittiğimde etrafa şaşkınlıkla baktı. Sağı, solu, önü ve arkası kırmızı güllerle doluydu. Beni kendi krallığına davet etti, en yakın zamanda geleceğimi söyledim. Akşam vakti olunca kendi sarayına geçti. Bende korumam ile odama girdiğimde yine siyah gül buketi gördüm.
Sevgili karıcım, bugün seni ziyarete gelen beyefendiyi beğendin mi? Ama ölecek yakında. Tabi kendi biricik sevdiğin atını yaralamazsan. 24 saat süren var. Başladı..
Yutkunmuştum. Bu kadar ileriye gidemezdi değil mi? Atımı ne kadar çok sevdiğimi biliyordu büyük ihtimalle. Uyumaya çalıştım ama uyku tutmadı. Gece 04.06 olduğunda bahçeye çıktım. Kimse görmeden halletmem gerekiyordu. Sevgili atım çok özür diliyorum senden ama bunu yapmam lazım. Hançerimi saplayıp oradan ayrıldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velihat Prenses
ChickLitAseria krallığının Prensesi bir gün gittiği balodan çıkamaz, Bir seri katil, deli, krallığın gelecek vadeden velihat prensesi.. Hepsi bir araya gelirse ne olur