0.4

563 18 18
                                    

Sabah kurduğum ilk alarmla kalktım. Sabah saat daha 7 idi. Bugün cumartesiydi ve Ateş'in okulu yoktu. Bu sebeple kendisi en az 10'da uyanırdı.

Hemen kalktım ve hazırlanmaya başladım, amacım çıkıp onun sevdiği türden çiçek almaktı. Kendisi beyaz güllere bayılırdı, beyaz güllerden oluşan bir buket ve bir peluş ayıcık alacaktım. Kendisi böyle şeyleri gerçekten sever.

Hazır olduğumda Ateş'in odasına geçtim ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

Evet, işte hazırım, ona en sevdiği çiçek ve o peluş ayısını almaya gidebilirim!

***

"Oo, çiçekler kime? Yeni enişte mi var?"

"Emre, sesini kesmeyi denesene."

Berk, çiçekleri çoktan almış eve doğru gidiyordu. O sırada çocukluk arkadaşı Emre ile karşılaşmış, kaynatıyorlardı.

Emre, Berk'in sevgilisi olduğunu biliyordu fakat onu sevmediğini de biliyordu. Hatta gay olduğunu, onunla birlikte çalışan küçük çocuğa da aşık olduğunu biliyordu.

Her defasında ona "Ayrılsana sevmiyorsan." demesine rağmen Berk, ayrılmamış ve ilişkiyi sürdürmüştü.

"Kanka, bu aldatmaya giriyor biliyorsun değil mi? Amına koyayım hem kız hem erkek nasıl idare edeceksin?"

"Emre,"

"Efendim gülüm?"

"Şu sesini az kıs yoksa ben bir yerine çakacağım kendin susacaksın."

"Sende amma şeysin ya."

"Neyim?"

"Siktir et. Sen nasıl çıkma teklifi edeceksin şu çocuğa onu düşündün mü?"

"İnan bilmiyorum."

"Nasıl bilmiyorsun yavşak? Niye aldın la o zaman bunları?"

"İnan bilmiyorum."

"Ahh, yeter!"

"İnan bilmiyorum."

"OFF!"

En sonunda eve varmışlardı. Ancak tek sorun şuydu, Berk anahtarı almayı unutmuştu. Hemen bir fikir yaptılar.

Ateş kapıyı açtığında Berk, direkt "benimle çıkar mısın?" deyip de çıkma teklifini o şekilde yapacaktı.

Berk derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı.

Ateş kapıyı açtığında karşılaştığı manzara karşısında şok oldu.

"Ateş, ay gecenin, güneş gündüzün, sende benim olur musun? Benimle çıkar mısın?!"

SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin