1.5

98 4 2
                                    

"Evet, şimdi Salih'in gidebileceği yalnızca üç gizli yer var. Birinde milletten çaldığı takı, para veyahut altınları saklıyor.  Bu olamaz bunu geçtik. Diğeri desek oraya kız atıp sikiyor o da olma-"

"Kız atıp sikmek ne lan?"

"Ya gözüne kestirdiği kızları alıyor o depoya götürüyor sevişiyorlar, escort da çağırıyor. Neyse devam ediyorum, son bir yer kaldı, oraya kaçırdığı insanları götürüyor ve onlara işkence ediyor. Orası olabilir."

"Peki ya bu depo nerde?"

"Kızılay'ın aşağısında, yaklaşık bir saatlik yok falan."

"Hadi kalkın gidelim o zaman!"

"Hop, hop. Dursana lan. Serumun var daha o bitmedi. Sen burada kal biz Emre ile gideriz, Emre dışarıda saklanır ben ise çaktırmadan Salih'i yoklarım. Sonra birlikte gideriz üçümüz beraber sende silah ile Salih'i vurursun bizde Ateş'i alıp kaçarız."

"Bak güveniyorum sana. Ters köşe olacağım birşey yaparsan seni fantazilerimle sikerim!"

"Sakin ol be bro, tamam güvenebilirsin dedim ya. Sen sadece bana güven ben o Salih'i seninle sikerim kardeşimi de kurtarırım oradan."

"Yapmazsan orospu çocuğusun Drystan, hadi bakalım."

"Ahh, tamaam!"

***

Drystan, Emre'yi alıp yola koyuldu. Salih hala onun arkadaşı olduğu için istediği gibi onu yoklayabilirdi, şüphe kazanmazdı.

"Abi ben nerede duracağım ki?"

"Sen dışarıda saklanacaksın, içerinin ses kaydını kaydedeceksin."

"Ya görürse??"

"Yok, o kör piç seni istese de göremez."

"İyi tamam"

Oraya varmışlardı, Emre motordan indi ve Drystan'ın gösterdiği yere çöktü ve beklemeye başladı.

Drystan yavaşca içeriye doğru girdi, "Lan amcı Salih, nerdesin?" diye bağırdı içeri. Birkaç bir şey yere düştü ve bağırma sesi geldikten sonra Salih, sanki hiç birşey olmamış gibi onun yanına gitti.

"Efendim dayı, bir bok mu yedin de buradasın?"

"Ateş nerede?"

"Ne?"

"Ateş nerede dedim sana Salih!"

Arkadaşlar selaammmmm

Şu Drystan'ın adını değiştirecem üşeniyom adını yazarken

Adı bundan sonra Arda olmasına karar verdim

En azından kısa ve hızlı yazılıyor

Neyse bebiklerim öptüm sizii

İş yerindeyim diye fazla hikaye yazamıyorum kusura bakmayiiinnnnnnn

🥹🥹🎀🎀

SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin