1.4

102 5 0
                                    

Gözlerini hastanede açan Berke, neye uğradığını bilmiyordu. Sadece en son Salih'in Ateş'i kaçırdığını hatırlıyordu, kalanı onda yoktu.

Sedyede doğruldu, başı fena ağrıyordu. Derin bir nefes aldı ve yanında ki komidinde duran telefonunu açtı.

Bir sürü cevapsız arama ve mesaj vardı. Hepsine teker teker bakacak mecali yoktu, tek istediği Ateş'in iyi olmasıydı.

Bu sefer Ayaz Bey'i dinlemeyecek, Salih'i bulduğu yerde resmen sikecekti.

Kapı açıldı, gelen Emre'ydi.

"Uyandın mı? Daha iyi misin? Nasıl hissediyorsun? Neden dün bayıldın? İyisin değil mi?"

"Ahh, Emre bir sus!"

"Abi, ziyaretçin var."

Berke, Emre'ye dik dik baktı ve kafasıyla 'gelsin' işareti yaptı ve yanda duran su bardağından bir yudum içti.

Kim gelebilirdi ki? Ayaz Bey dese; o onlarla uğraşmaya tenezzül bile etmez. Salih dese; geldiği zaman onu sikeceğini iyi bildiği için gelmez.

Ateş'in babası, olabilir miydi?

Berke bunları düşünürken kapı yavaşça açıldı ve kapıdan Drystan çıktı.

"Senin ne işin var lan burada?" Diye tısladı Berke.

"Bak, sakin ol kötü bir amacım yok! Sadece seninle birşey konuşmak istiyorum. Evet yeri değil ama bunu konuşmamız gerek."

Berke bunu garipsemişti, ne konuşacaktı ki?

Derin bir nefes aldı, "buyur, dinliyorum." diye yanıtladı Drystan'ı.

"Ateş, kaybolmuş. Yani kaçırılmış. Ve ben, kaçıran kişiyi biliyorum. Sana ve size yardım için buradayım."

"Hadi ya? O zaman niye Ateş'i, Ece ile bir olup vurmaya çalıştın ha?!"

"Evet, sende haklısın. Vurmaya çalıştığım birini kurtarmak istemem elbet ki garip gelebilir fakat güven bana. Ben sana sevgilini bulacağım!"

"Bu niyeyse bana hiç inandırıcı gelmiyor."

"Bak lütfen, bu sefer bana inan. Gerçekten o siktiğimin Salih'ini bulup sana getireceğim!"

"Salih'i tanıyor musun da sen?"

"Lan sikik ben ne zamandır ne diyorum amına koyayım?!"

"Kaçıran kişiyi biliyorum ve bulacağım dedin?"

"Lan kaçıran kişi Salih değil mi amına koyayım?!"

"Salih?"

"Senin beynini sikeyim amına koyayım, neyse benimle misin?"

Berke onunla bir olma konusunda tereddütlüydü, "eğer bu işin içinde birşey olsun senin ananı domaltarak sikerim." diye tısladı.

"Eğer seni kandırıyorsam yaparsın bunu."

Berke tereddütle Drystan'ın uzattığı eli tuttu.

İşte şimdi Salih'in anasını sikeceklerdi.

SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin