2.3

30 3 0
                                    

"Siktir, Ayaz!?"

Aramızdan en çok şaşıran Kaan olmuştu.

"Ne ayaksın lan sen? Hakkımda olur olmadık şeyler çıkarmak ne? Biz ne zaman seninle akraba olduk lan yarrak!?"

Ayaz'ın bu dediklerine şaşırmamıştım, çünkü biliyordum. Kaan, millet ona bulaşmasın diye Ayaz ile akraba olduğunu öne sürüyordu.

Arkadan ona imalı bakış atarak sırıttım, "eee, Kaan? Foyan ortaya çıktı?"

"Seni öyle bir sikeceğim k- AAH!"

Ayaz, Kaan'ın yakasından tutup kaldırdı. "Benim hakkımda olur olmadık şeyler çıkartmanın cezasını nasıl ödeteceğimi umarım iyi biliyorsundur..."

"Allah Allah? Yapsana lan götün yiyorsa?!"

"Yanlız kanka bu çocuk fena yürek yemiş."

"Değil mi lan? Ama varya Ayaz şurda Kaan'ı sikmezse çok darılırım haberin olsun. Lan bana böyle merhamet etmiyor lan adam."

***

Uzun bir günün ardından evin kapısının önündeydim. Kapıyı çaldım, açan olmadı. Belki işleri vardır diye bekledim ve tekrar çaldım fakat açan yoktu.

Derin bir iç çektim ve Ateş'i aradım, nerede olduklarını öğrenmek için.

"Alo, Ateş. Nerdesiniz siz abi ya?"

"Ş-şey, Salih..."

"Ne, ne oldu?"

"Harun evdeydi, beni dışarı çıkmam için zorladı, dışarı çıktığım gibi bir adam evin içerisine girdi. Harun evde... Başka biriyle, seni aldatıyor..."

"Şakanızı sikeyim, kim inanır ki buna?"

"Şaka değil..."

Haha, hayır... Hayır gerçek olamazdı ki bu?

Yavaşca aşağı doğru indim, derin bir nefes aldım ve hayal kırıklığı ile sokaklarda gezmeye başladım. Harun böyle birşey yapamazdı, yapsa bile benle sevgili olmazdı!

Niye, niye böyle oldu ki?

Yayayayayayayayay
Özür dileriiiimmmm🥲🥺
Okul yüzünden pek bişey yazamiom kusura bakmayin valla elimde olsa yazardım🥺
Belki diğer bölüm diğer ay gelir falan 😀
Neyse asklariiimmmm öptüm hepiniziiiii😽🎀🫶🏻

SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin