0.6

395 12 12
                                    

"Berke, annemi öldürdün, tamam. Ama üvey babam? Ne yapar ne eder annemin cesedine ulaşır."

"Ulaşırsa ne olacak ki? Bizim yaptığımızı bilmiyor sonuçta."

Ateş, her ne kadar annesi ona haksızlık yapsa bile seviyordu. Gözleri dolmuştu, eski günlerini özlüyordu.

O sırada Berke ve Emre cesedi imha etmeye çalışıyorlardı, en azından binalarının önüne gömeceklerdi.

Bu da işe yarar sonuçta.

Ateş derin bir nefes aldı ve kendine sigara yaktı. Çok zor yıllar geçirdikten sonra rahatlığa ermişti, evet. Ama niye ise onları çok özlüyordu.

Özellikle babasını. Onun bir şekilde kendisine ulaşacağına inanıyordu.

Berke ve Emre, sonunda cesedi gömmeyi becermişlerdi. Berke işi bittiği gibi Ateş'in yanına geçti.

"Bebeğim, iyi misin?"

"Hmhm, iyiyim."

"Gözlerin hiç öyle demiyor?"

Emre, Ateş'in omzunu destek verir gibi tuttu.

"Enişte, biz her zaman buradayız. Her ne derdin var ise ilk Berke, o yoksa bana gelebilirsin. Kapım her daim size açık."

Ateş, kendini ilk defa güvende hissetti.

"Merak etmeyin, iyiyim. Yalnızca, biraz dinlenmem gerek herhalde."

"Tamamdır, gel seni odamıza götüreyim Ateş'im."

--------------------------------------✫-----------------------------------------

Ateş gece yarısında uyanıp balkonda sigara içmeye başlamıştı. O sırada telefonuna bir mesaj geldi, bilinmeyen numaradan.

??:
Ateş, gece olduğunu biliyorum. Çoktan uyumuş da olabilirsin ama oğlum, seni çok özledim.

Ateş:
Pardon, çıkaramadım?

??:
Ateş ben baban
--------------------------------------✫-----------------------------------------

Ateşe bu fotografi atiyo

--------------------------------------✫-----------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--------------------------------------✫-----------------------------------------

Ateş:
Ne

??:
En yakın zamanda görüşebilirmiyiz küçük oğlum benim

Ateş:
Tabiki evett
Seni çok özledim babaa

??:

Bende seni özledim oğlum

--------------------------------------✫-----------------------------------------

Ateş, belkide gününün en iyi zamanını geçiriyor olabilirdi, en sonunda babasını bulmuştu, konuşabilmişti ve en iyisi de görüşeceklerdi.

Berke o sırada odasından çıkmış ve balkonda olan Ateş'i gizlice izliyordu. O da Ateş'in babasını bulmasına çok sevinmişti.

Bu yükü o üstlenecekti, Ateş ile babasını buluşturacaktı.

SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin