Post

1.2K 64 67
                                    

Selamün aleyküm 🌸
İyi okumalar 🤍

✨ ~ Cüneyd'in ağzından ~ ✨

Amcam.

Küçükken ona hayran olduğum, şimdi ise gerçek yüzünü gördüğüm amcam.

Şimdi Mürşit olan amcam.

" Hükme muârız olan var mı? " Dedi, tam geldiğim anda.

Tam bir şey diyecekken, o an aklımın ucundan bile geçmeyecek bir şey duydum.

Siren sesi.

Noluyordu?

Bir ses daha duydum ve olduğum yerde çakılı kaldım.

Cüneyd GÜNEŞ, Sadi Hüdayi GÜNEŞ, Naim TEZEL,  bizimle geliyorsunuz!

Naim diyene kadar ne olduğunu anlamadım. Naim diyince olayın "Zeynep" olduğunu anladım.

Kim ihbar etti?

Eğer Levent beni ihbar ettiyse, ona dokunmadığımı bile bile beni ihbar ettiyse, bir daha başımı çevirip bakmazdım ona.

Polisler geldi ve kolumuzdan tutup bizi polis arabasına bindirdi.  Polisler kolumu tutmaya çalışınca hemen elimi kolumu çektim.

Ve karakola, ifade vermeye geldik. Karşımda kadın bir savcı vardı. Bana sorular sormaya başladı.

" Nasıl tanıştınız Zeynep Tezel'le? "

Sustum.

" Kaç kere birlikte oldun onunla? "

Elimde olsa bu kadına öyle şeyler derdim ki, dediğine demediğine pişman olurdu. Ama şu an zanlarında haklılardı. Kim inanırdı ki şu an bana, Zeynep'ten başka?

Sustum.

Ve öyle bir şey dedi ki, bakışlarım, nefes alış verişim, kalp atışlarım dahi değişti.

" Nikahına almayı bekleyebildin mi bari, Müslüman? (!) "

Bilmiyordu ki ben onu korumak için elimden geleni yapmıştım. O aptal babası ebeye götürdüğünde gidip onu kurtarmıştım, başkası duysa vakt-i mekatıl cezası alacağı şeyi, riyazi öğretmesini de saklamıştım. Bir kere fiziksel olarak bile dokunmamıştım ona.

Annemi rüyamda gördüğüm zaman hariç.

Ama hiçbir şey diyemedim, diyemezdim. Aynı evde kaldığım, dini nikahlı olduğum bir kız.

Onlara göre neden olmasın?

Bakışlarımı ona diktim. Bakışlarımda çok şey yatıyordu. Ama o şu an ona dokunup dokunmadığımı öğrenmeye çalıştığı için, bir itiraf beklediği için bakışlarımı pek de umursadığı sanmıyorum.

İtiraf (!) etmeyeceğimi anlayınca çıktı gitti. O an aklıma binbir düşünce geldi.

Zeynep nasıldı? İyi muamele ediyorlar mıydı ona?

Aslında düşününce, benim yüzünden başına gelmeyen kalmamıştı küçücük kızın. Sırf haksız (!) olduğumu ispatlamak için muayene dahi yapılacaktır şimdi ona. Zaten travması vardı bu konuda. ( o Naim bozuntusu yüzünden. ) 

Cüneyd ve Zeynep 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin