Affan'ın İntikamı (tam kurgu)

576 50 65
                                    

Selamın aleyküm. 🌸

Yepyeni bir kurguyla karşınızdayımm. 😻

Bu kurgu diğerlerine göre daha farklı. 💅🏻

Bu kurguda Zeynep okumuş, okulu bitirmiş, diplomasını almış ve İmam Hatip Lisesinde öğretmen olduğunu hayal edin. 💌

Ama öyle aşk var ki, " keşke dizi de de gerçek olsa " demezseniz ben de bir şey bilmiyorum. 😁

Önden önden spoiyi verdiğime göre, artık başlayabiliriz. ✨

İyi okumalar. 🤍

✨ ~Zeynep'in ağzından~ ✨

Bir gece vakti. Saat 21:00'i geçmiş, hava kararmış. Cüneyd " haydi biraz bahçeye çıkalım. " Diye tutturmuştu. İçimde hiç iyi olmayan bir his vardı. " Çıkmasak? " Diye diretmeme rağmen çıkmıştık.

Bu çocuk çok tatlı yemin ederim ısırasım geliyor bazen ya.

Neden sürekli gece vakti çıkmak istediğini biliyordum. Daha yeni nişanlı iken Cüneyd
" Erkek olsan ne isterdin? " diye sorduğunda
" gece dışarı çıkmayı. " demiştim. O gün orada " piknikte salıncağa binmek isterim " dediğim için salıncağa götürmüştü,
" her istediğimde kütüphaneye giderdim. " dediğim için eve kütüphane yaptırmış, istediğim kitabı okumama izin vermişti. Ve şimdi de içimde kalmaması için aklına geldikçe gece dışarı çıkıyor, bazen biraz ileriye yürüyor, bazen bahçede yıldızları izleyerek sohbet ediyorduk.

Bazı insanların hayatlarında çok büyük şansları vardır. Benim en büyük şansım Cüneyd'di.

Yine öyle dışarı çıktığımız bir geceydi. Genelde laf olmasın diye çıkmamakta ısrar ederdim. Ama bu sefer içimde garip, kötü bir his vardı. Şeytan vesvesesi diye düşünsem de daha önce hiç hissetmediğim garip bir duyguydu.

İçimdeki bu his ile bahçeye çıkıp sandalyelere oturduk. Bahçeye çıktığımızda içimdeki garip his gitmiş, tamamiyle bir şüphe düşmüştü.

Cüneyd böyle hissetmiyordu belli ki. Çünkü çok rahat konuşuyor, hareket ediyordu. Ama benim gergin olduğumu görünce bakışları değişti ve sordu.

" Zeynep, çok gerginsin. Ne oldu? "

" Bilmiyorum. İçimde kötü bir his var. Daha önce hiç hissetmediğim bir his. "

" Şeytan vesvevesidir. Tasalanma. Burada biz bizeyiz, evimizdeyiz. "

" Başta bende şeytan vesvesi diye düşündüm, ama kaç dakikadır bu his gitmedi, aksine dışarıda daha da arttı. "

Böyle dememle o da istemsizce gerildi. Tam etrafa bakınayım derken bir karaltı gördüm. Ve karaltının yüzünü de görmüştüm, ama gördüğüm kişi çok alakasız biriydi.

Hayal mi görüyorum? Affan bizim evim bahçesinde ne arasın?

Cüneyd bir şeyi gördüğümü farkedince tedirgince sordu.

" Zeynep, bir şeyi ya da birini mi gördün? "

" Sanki şu çalıların ardında Affan'ı gördüm. Ama karaltı şeklinde gördüm. Yüzünü de gördüm ama belki ben karanlıkta seçememişimdir. "

Cüneyd ve Zeynep 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin