Selamın aleyküm. 🌸
Bu bölümde fav bölümlerimden birinin kurgusunu yapmak istedim. 🌿
Cüneyd'in Zeynep'i koruyuculuğu.. Eriyorum bitiyorum başka da bir şey demiyorum. 🥹
Hazırsanız başlıyoruzzz. 🌠
İyi okumalar. 🤍
✨~Cüneyd'in ağzından~✨
Dergâhta kütüphanede kitap okuyordum. İhbar edildikten sonra Zeynep mahkemeye çıkmış, her ne hikmetse mahkemede babasını seçmişti. Ve bu işte kesinlikle bir iş vardı.
Zeynep'le konuşmak için Arif Efendi'yi Zeynep'i çağırması için göndermiştim. Kapının çalmasıyla kaşlarım çatıldı ve kapıyı çalan kişinin girmesi için tedirgince " gir. " Dedim. Gelen Arif Efendi'ydi.
" Efendim.. "
" Arif Efendi? Buyur bir şey mi oldu? Zeynep nerede? "
" Efendim Zeynep Hanım gelemedi. " demesiyle bakışlarım değişti ve korkuyla ayağa kalktım.
" Neden? "
" Efendim dediğiniz gibi eve gidip çağırdım, lakin Naim Efendi Zeynep Hanım'ın hasta olduğunu, şu an uyuduğunu, ve iyi olursa geleceğini söyleyip af diledi. "
Bakışlarımı bir tedirginlik kapladı. Zeynep söyleseydi inanırdım, lakin babasının çıkıp uyuyor, iyi olursa gelir demesi içime bir şüphe düşürmüştü.
" Gidelim bakalım gerçekten hasta mıymış? Haydi Arif Efendi. " Diyip dergâhtan çıktık.
Dergâhtan çıkmış, hızlı adımlarla Naim'in evine doğru gidiyorduk. Yoldayken içimde garip bir tedirginlik vardı.
Bir süre sonra eve varmıştık, lakin eve geldiğimizde duyduğum ağlama ve bağırma sesleriyle kaşlarım çatıldı. Duyduğum ağlama sesinin Zeynep'ten geldiğini anlayınca sinirlerime hakim olamadım ve sertçe kapıyı çalıp bağırmaya başladım.
" Naim Efendi, aç kapıyı! Zeynep Hanım? "
Biraz bekledikten sonra Naim kapıyı açtı. Tedirginliği gözlerinden okunuyordu.
" Cüneyd Efendi? Buyrun hoşgeldiniz, bir şey mi emretmiştini- "
" Bana laf anlatma efendi! Zeynep nerede? "
" Ş-şu an uyuyor ama- "
" Madem öyle git uyandır efendi! Ne diye korkuyorsun? Bir şey mi oldu? Yoksa sen mi bir şey yaptın? "
" Ş-şey bir şey olmadı canım. Biraz hastayım dedi, kaldırmayayım şimdi- "
" Madem hasta, çağır da dergâhın şifahanesine, olmadı hastaneye gidelim! Son kez söylüyorum efendi, bana yalan anlatma ve çağır artık Zeynep'i! "
Naim korkuyla bakışlarını eğip eve girdi, evden gelen kapı kilidi açma sesini duyunca sinirle derin nefes verdim. Ardından ise Naim'in içeriden sessizce konuşmaları duyuldu.
" Hele bir şey de, vallahi seni bu sefer öldürürü- "
Dedikleri bu sefer öfkemi kontrolden çıkardı ve sesim belki de benim bile hayatımda hiç duymadığım kadar yükseldi.
" NAİM EFENDİ! İÇERİDE KIZI TEHDİT ET DEMEDİM, BANA ZEYNEP'İ ÇAĞIR DEDİM! YA SEN ÇAĞIR, YA DA BEN GELİYORUM! "
Dememle Zeynep kapıda belirdi, ve Zeynep'in halini görmemle gözlerim korku ve endişeyle açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
ChickLitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕