Selamın aleyküm 🌸
İyi okumalar 🤍✨ ~Cüneyd'in ağzından~ ✨
Zeynep ve Meryem hanım gideli kaç dakika, kaç saat olmuştu, bilmiyordum.
Tek bildiğim, çok yalnız ve eksik hissettiğimdi.
Ona asla kötü bir gözle bakmadım, bir kez bile. Ona alıştıkça ona arkadaş gözüyle baktım. Beni anlıyordu çünkü. Yıllardır amcamın, yengemin, dergahtaki herkesin anlamadığı yerde o beni birkaç ayda anlamıştı.
Ve benim anlaşılmaya ihtiyacım vardı...
Sonra tüm bu düşünceleri bir kenara bıraktım. Çünkü kapı çalmıştı.
Kimdi acaba?
Bahadır?
Dergahtan biri?
Amcam?
Levent hocam?
Merakla kapıya baktım. Ama kapıda hiç ama hiç beklemediğim biri vardı.
"O" gelmişti. Zeynep..
Gözlerine bakıyordum. Onu görmeyi, onun varlığını hissetmeyi, yanımda birinin oluşunu şuncacık zamanda bile özlemiştim.
Çok masum, merhametli bakıyordu. Annemin bakışları gibiydi, içimi ısıtıyordu. Ona bakarken bile içimde tutkuya dair bir şey yoktu. Beni yıllardır iyileştiremeyen doktorlardan çok daha fazlasını yaptığı için, ruhuma dokunabildiği için sevmeye başladım onu.
Bakışmamızı biraz fazla uzun bulunca konuştum.
" Kırk kişi tembihledi?.. "
Sonra dediği şey beni mutluluktan ağlatacak sandım.
" Duyacağım varmış, duydum. Sadi Hüdayi Efendi bana nasihat vermek için dergâha çağırmıştı. Dedeni, Mürşit Efendi Hazretleri'ni Basri Paşa Konağına götüreceklermiş. "
O kadar mutlu olmuştum ki. Utanmasam, psikolojim el verse ona sarılabilirdim.
" Allah seni dermansız dertten beri eylesin, Amin. "
Hayatımda ettiğim ( ve edeceğim ) en içten dua olabilirdi.
Cevap olarak tatlı tatlı gülümsedi, bende gülümsememek için kendimi zor tuttum.
Acil durumlarda kullandığım tuşlu telefonumu aramak için arkamı döndüm, ama nerede olduğunu hatırlayamadım. Tam o sırada Zeynep bir şey dedi.
" Şuradaki çekmecede. "
Bu kız kesinlikle akıl okuyor.
Çekmeceye bakınca telefonu orada görünce şaşırarak ona döndüm.
Çok şaşkınca bir bakış attığıma eminim.
Hemen Levent Bey'i arayarak beni oraya götürmesini rica ettim. Zeynep'le vedalaşıp Levent Beyle Basri Paşa Konağına doğru yola çıktık. Tam Konağa yaklaşmışken telefonum çaldı. Şaşkınca kimin aradığına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
ChickLitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕