Selamın aleyküm. 🌸
Öncelikle bayramınız mübarek olsun. Bayram hediyesi olarak hem aksiyonlu, hem alevli bölüm yazdım. Bu kıyağımı da unutmayınn. 💗
Daha 2 gün önce bölüm atmama rağmen 1 ay olmuş gibi yorumlar gelince de sizi kıramadım.🥹
Hazırsanız başlıyoruzzz. 🌠
İyi okumalar. 🤍
✨~Cüneyd'in ağzından~✨
Surlardaydım.
Annemi ben öldürmüştüm. Bana olan sevgisinden hasta olmuş, benim yüzümden o surların tepesinden çıkmış, benim yüzümden o surlardan atlamıştı.
Madem ben birinin, annemin ölmesine sebep olmuştum, ben de ölmeliydim.
Ayakta durmaya dahi mecalim yoktu. Ayakta durduğum her bir an dizlerimin titremesi artıyor, ayakta durmam zorlaşıyordu.
Gönlümdeki acının ağırlığı yüreğimi paramparça edercesine arttıkça ağlama hissini bastıramadım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Ben sadece tek başımayken hıçkıra hıçkıra ağlardım.
Bir de Zeynep'in yanında.
Ne kadar ağladım bilmiyorum, lakin ağlarken birden zihnimde bulanık da olsa bir anı belirdi..
Surlardaydık.
Babam annemin kolundan tutmuş, onu sürüklercesine götürüyordu. Ben de annemin ardından ağlaya ağlaya geliyordum. Babam bir şeyler diyordu, ama zihnimdeki anı çok bulanık olduğu için ne dediğini hatırlayamıyordum. Lakin zihnimdeki sisler dağılmaya başlamış olacak ki babamın ne dediğini hatırlamaya başladım.
" Sana zarar vermek lazım Gülayşe. Ama yok, yok ben seni çok seviyorum. Ama zarar vermek zorundayım. Ama sen benim gözümün nurusun. Allah'ım ben ne yapacağım? "
" Vahit, gözünü seveyim bırak beni. Bak Cüneyd korkuyor, hem ben seni çok seviyorum. Nolur yapma bak çok korkuyorum.. "
" Olmaz Gülayşe, senin zarar görmen lazım. Ben de seni çok seviyorum ama bu zararı görmek zorundasın. "
" Vahid Allah aşkına yapma bak ne olur, yemin olsun çok korkuyorum hadi aşağı inelim.. "
" GÜLAYŞE SENİN ZARAR GÖRMEN LAZIM DİYORUM! "
" Baba, annemi bırak! "
" VAHİD ALLAH AŞKINA BIRAK İTTİRME! KORKUYORUM BAK YEMİN EDERİM KORKUYORUM! VAHİD BIRAK BENİ- "
Derken babam annemi itti. Babam şok içerisinde düşen anneme baktı bir süre. Sonra ise bir anda öfkeli bakışları bana döndü. Ardından ise yakama yapıştı.
" SENİN YÜZÜNDEN GİTTİ GÜLAYŞE'M! "
Ardından ise amcam geldi.
" VAHİD ABİ BIRAK GÖZÜNÜ SEVEYİM KÜÇÜCÜK SABİ O! "
Babam tam beni surlardan atacağı sırada sinirle amcamın yanına itti.
Anın etkisinden çıkmamla nefes dahi alamadım.
Babam da benim gibi Obsesif Kompulsif bozukluğu olan biriydi, ve bir düşünce hakkında takma derecesinde düşünüp uyguluyordu. Ama ben birine zarar vermemeyi düşünürken onun düşündüğü şey ise anneme zarar vermekti..
Ardından aklıma gelen şey ile kanım dondu.
Ya babam Zeynep'e bir şey yaptıysa?
Bu fikirle çıkardığım cübbemi bile almadan koşarak dergâha geldim. Öyle hızlı koşmuştum ki yere yığılmamak için zor duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
ChickLitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕