Selamın aleyküm. 🌸
Söz verdiğim gibi kurguyu atıyorum. Yazarlar sözünü tutarr. 🫡
Bu kurgunun son bölümü. Tekrar bir kurguya başlayacağım. 💫
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 💌
İyi okumalar. 🤍
✨ ~Cüneyd'in ağzından~ ✨
Aklımı kaçırmak üzereydim.
Zeynep yoktu. Karakola haber verilmiş, tüm polisler harekete geçmişti. Ama o şerefsiz Naim Zeynep'imi nereye götürdüyse bir türlü bulunamıyordu.
36 saattir kayıptı Zeynep. Nerede olduğu, yemek yiyip yemediği, yaşadığı bile belli olmayan 36 saat.
Ona zarar verirse işte o zaman işler tersine dönerdi. Ona cezasını kanunlar değil, ben verirdim.
36 saattir yapabildiğim tek şey düşünmekti. Nereye götürmüş olabilir, bana bununla ilgili hiçbir şey anlattı mı? Bunu düşünmekten başıma keskin bir ağrı girmişti ve 36 saattir çıkmıyordu.
Bir şeyi anlayamıyordum.
Ben en ufak sese bile uyanırdım, nasıl oldu da Zeynep'in kalktığını, çıktığını duymadım?
Nasıl olur da dediği her şeyin en ayrıntısına kadar ezberlediğim kızın bu durumla ilgili konuşup bana bir ipucu verip vermediğini hatırlayamıyordum?
Derken aklıma öyle bir şey geldi ki, içime büyük bir umut doldu.
" Bazen ise evin arkasında kilere kitlerdi. Maraştaydık tabii o zaman. Ne tesadüf buradaki evimizde de evin arka duvarına gizlenmiş bir kiler var. Buraya geldiğimde evlenmek istemiyorum dediğim için oraya kitlemişti. Rızam var diyene kadar çıkarmamıştı. Aç susuz günlerce kaldım. "
Zeynep babasını anlatınca bu cümleyi kurmuştu. Acaba Naim onu oraya mı götürmüştü?
Hemen polislere haber verip gittim. Polisler gizlice izliyordu. Ben tek başıma eve geldim.
Zeynep'in evine gelince evin etrafını tam 4 tur attım, böyle bir yer yoktu. Umutsuzluk dört bir yanımı sardı.
Ama duvara gizlenmiş bir yer olduğu için duvarda kapıyı açmak için kapı kolu, anahtar deliği vs. gibi bir şey aradım.
Tam evin en arkasında duvarla aynı renk bir kapı kolu gördüm. Ama kapı açılmıyordu.
Zorladım, zorladım, zorladım. Baktım bu iş böyle olmayacak, omzumla kapıya var gücümle vurdum, yine açılmadı. Omzum çok pis acımıştı. Resmen nefesim kesilmişti. Kapı gerçekten çok sağlamdı. Kalın bir malzemeden yapılmıştı. İçeride biri bağırsa da ses gelmezdi.
Hadi Cüneyd, içeride Zeynep var.
Zeynep için.
Tekrar var gücümle kapıya öyle bir vurdum ki, kolumun kesinlikle hasar aldığını hissettim. Kolumu hiçbir şekilde oynatamıyordum. Ama kapı biraz zorlansa açılacak duruma gelmişti.
Hemen bana en yakın olan polise el işareti yapıp yakınlaşmalarını istedim.
Sağlam kolumla kapıyı bir çektim, kapı açıldı. Ama içeride gördüğüm manzara beni olduğum yere çakılı bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
Chick-LitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕