Selamın aleyküm. 🌸
Bu sefer de biraz eskilere gittiğimiz bir yarı kurgu olsun istedim. ✨
Akşam çook uzun bir bölüm atmıştım, o yüzden bu bölüm pek uzun olmayacak. 🎀
İyi okumalar. 🤍
✨~Cüneyd'in ağzından~✨
Sadi Hüdayi amcam ile oturuyorduk.
Zeynep'ten utana sıkıla özür diledikten sonra onunla bir daha konuşmamıştım. Saçma salak hareketler yapmış, zaten korkan kızı daha da korkuttuğum için kendimden nefret ediyordum.
Zeynep benden korktuğunu söylediğinden beri kendimi sorguluyordum. Onu korkutacak ne yaptığımı düşünürken bir de aptal aptal hareketlerimle Zeynep'i daha da korkutmuştum.
Bir bilse ona ilk görüşte aşık olduğumu, onu üzen herkesi, yeri gelince kendimi bile, üzmek istediğimi..
Amcam ile havadan sudan sohbet ediyorduk. Sonra kapı çalındı. Gelen Arif Efendi'ydi. Telaşlı halini görmemle kaşlarım hafifçe çatıldı.
" EFENDİM NAİM-.. "
" Arif? Söylesene? Naim diyordun? Nolmuş Naim'e? "
Arif Efendi her ne diyecekse diyeceği şeyin hiç iyi bir şey olmadığını anladım. Gözlerinde söylemekle söylememek arasındaki tereddütü görünce içime iyice bir şüphe düştü. Tam söyle artık diyecektim ki Arif Efendi konuştu.
" Naim.. Kızı mahalledeki ebeye götürüyor.. Baktıracak.. "
Ben bu adamı harbi boğarım.
Dediği şeyle kendime hakim olamayıp hiçbir şey demeden hızlıca çıktım. Arif Efendi, amcam, ve Meryem Hanım da ardımdan geldiler.
Kızı yeterince korkutmuştum, şimdi daha çok korkacaktı. Elim ayağım kırılsaydı da böyle bir halt etmeseydim diye iç geçirdim.
Allah belamı verecek bir gün de haydi hayırlısı.
Evin önüne geldiğimizde sakin olmaya çalışsam da kapıya dayandığımda sinirlerime hakim olamadım.
"NAİM EFENDİ AÇ ÇABUK ŞU KAPIYI! ZEYNEP HANIM! "
Kapı biraz sonra açıldı. Zeynep'in ağlamaklı bağırışlarını duyunca kendimden nefret ettim.
" BIRAK DOKUNMA BANA! BIRAK BENİ DOKUNMA!! " Seslerini duyar duymaz Meryem Hanım hemen odaya girdi. Zeynep'in çaresiz bağırışlarını duymamla sinirlerimin iki katına çıktı. Naim'in üstüne yürümemle Naim tırsıp geri geri yürümeye başladı.
" Noldu Naim Efendi? İki adım atınca tırstın? Benim lafıma itimat etmek zorunda değilsin, ama bunca yıllık kızının lafına itimat etmek yerine ahlak bekçiliği yapmayı mı tercih ettin? KIZININ BAĞIRIŞLARINA HİÇ Mİ İÇİN ACIMADI? KIZIM DİYORSA DOĞRUDUR, BEN ONU BÖYLE YETİŞTİRMEDİM DEMEK ÇOK MU ZOR GELDİ EFENDİ! YAHU AZICIK VİCDANI OLAN BİRİ DIŞARIDAN ŞU SESLERİ DUYSA KAPIYI KIRAR YİNE KURTARIR KIZI! SABAHIN KÖRÜNDE KİM BİLİR NE DEDİN DE KANDIRDIN KIZI GETİRDİN BURAYA? KÜÇÜCÜK KIZIN HAKKINA GİRDİM, MAZLUMUN AHINI ALDIM, AHİRETTE YÜZÜNE NASIL BAKACAĞIM DİYE BİR SANİYE BİLE DÜŞÜNMEDİN Mİ EFENDİ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
Chick-LitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕