Selamın aleyküm. 🌸
Sınav haftası olmasına rağmen aniden ateşlenip bayıldığım için bugün okuldan geldim ve yarın okula gitmeyeceğim. Bu yüzden size kurgu yazdım. Hem vakit geçsin, hem de uyursam ateşim çıkıyor, ateşim çıkmasın diye. 🥲
Kurgularıma çok güzel yorumlar yapıyorsunuz ve bu beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim. 💗
Bu kurguda Zeynep ile Cüneyd'in boşanmadığını, Zeynep'in reşit olduğunu düşünün. 🎀
Sürekli son bölümü kurguluyorum evet, ama son bölümden binlerce kurgu çıkabilir. 😭
Neyse, artık başlayabiliriz.
İyi okumalar. 🤍
✨~Cüneyd'in ağzından~✨
Surların tepesindeydim.
Annemin ölümünün benim yüzümden olması gerçeği beni hayatımda hiç yıkmadığı kadar yıkmıştı.
Artık buradan atlamam, annemin ölümünün cezasını çekmem gerekiyordu. Buna mecburdum. Yaşamak bana haramdı.
Aklım yerimde değildi. Aşağıya, yola bakıyor, ama sadece bakıyordum. Gördüğüm şeylerin ne olduğunu seçemiyordum. Aklımdaki tek şey buradan kendimi atacak olmamdı. Her geçen saniye gerçeklikten sıyrılıyordum.
Tam gerçeklikten tamamen sıyrılıp kendimi boş yola bırakacakken arkamdan duyduğum sesle birkaç saniyeliğine gerçekliğe geri döndüm.
" CÜNEYD! LAN SAÇMALAMA YAPMA SAKIN! "
Can?
" Can, git buradan. Benim gibi olursun. "
" CÜNEYD SEN BU ADAMIN BİR LAFINA NASIL İNANIRSIN? BU ADAM GÜNLERCE İYİ BABA ROLÜ YAPMADI MI? BÖYLE İYİ ROL YAPAN ADAM TEM AYAK ÜSTÜNDE KIRK YALAN UYDURUR. NOLUR BAK ÇEKİL ŞURADAN BAK VALLA KALBİM SIKIŞIYOR. "
" Can, hatırladım.. Benim yüzümden.. "
" ABİ SEN BU OLAYI NEDEN HER SEFERİNDE FARKLI HATIRLIYORSUN? BİR DÜŞÜNSENE! ÖNCE ANNEN KENDİ İSTEĞİYLE YAPTI DİYE HATIRLADIN, SONRA AMCAN YAPTI SANDIN, EN SON SENİN YÜZÜNDEN DİYE HATIRLIYORSUN! YA BELKİ BABAN İTTİ ONU ORADAN? YA KOMBİN REİS SEN AKILLI ADAMSIN YAPMA BÖYLE ŞEYLER! SEN BENİM GİBİ BİR ADAMI YOLA GETİRDİN, ŞİMDİ BU YAKIŞIR MI SANA? BELKİ HER ŞEY BABANIN SUÇU? SEN DE GİDERSEN BABAN HAYATI HERKESE ZEHİR EDER! DERGÂHTAKİ FANİLERE, KIZ ÇOCUKLARINA, ZEYNEP'E.. HERKESİN HAYATI ZEHİR OLUR, TÜM BUNLAR DA YANINA KÂR KALIR! "
Zeynep'in adını duyunca içime bir pişmanlık ateşi düştü.
Acaba şu an iyi mi? Ona bir şey yaptılar mı?
" Can.. Gerçekten böyle bir şey olabilir mi? Ben yanlış hatırlıyor olabilir miyim? "
" Kombin reis, o adam kusura bakma da şerefsizin teki. Levent anlatmadı mı sana bu adamın ne halt olduğunu? Daha bu bizim duyabildiğimiz. İsimsizler diye tarikatı varmış ya adamın, adamlar tarikata mensup olduklarını belli etmek için vücutlarına kızgın demirle isimlerini basıyorlarmış. Adamlar manyak anlayacağın abi! Eğer sen şimdi gidersen baban bunun mutluluğuyla yaşar. Ama sen şimdi vazgeçmezsen, her şeyi aslıyla öğrenirsen onlar mal gibi kalır, yaptıkları da yanına kâr kalmaz. Hadi dergâha gidelim. Bak o baban denen it posta da oturdu. Bir de şey.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cüneyd ve Zeynep 🤍
ChickLitKızıl Goncalar filmindeki Cüneyd ile Zeynep ikilisini içine daha çok aşk katıp kurgulayarak yazıyorum. 💕