Hayal ( Tam kurgu )

537 42 16
                                    

Selamın aleyküm. 🌸

Yeni bir kurguyla karşınızdayımm. 🥳

Bu kurguda Cüneyd ve Zeynep'in sadece boşandığını, Cüneyd'in Feyza ile nikahının mürşidin ölümüyle ortalığın karışıp Cüneyd'in nişanı attığını düşünün.

Ve mantıksal hatalar olabilir. Mesela benim bildiğim dinimizde iki kişi boşanırsa ve tekrar evlenmek isterse hülle denilen, başka bir kişiyle 3 gün nikahlı kalıp sonra o kişiden boşanırsa ilk boşandığı kişiyle evlenebilir diye biliyorum. Yanlış olabilir, ama siz bu kurguda böyle düşünün. Bu yüzden Cüneyd şimdi isterse Zeynep ile evlenebilir. 🫶🏻

Hemen başlayalım. 🎀

İyi okumalar. 🤍

✨ ~Cüneyd'in ağzından~ ✨

Babamla karşı karşıyaydık.

" Sen gerçekten bu dergâhın mürşidi olabileceğini mi sandın ya? Sen git kendini bi akıl hastanesine kapat. Kimse bir delinin peşinden gelmez. "

" Ben bu dergâhın bendesi ve mürşidi olduğum müddetçe senin lafının bir geçerliliği yok. Adamlarını al, ve git. Bir daha dönme! "

" Gideceğim, ama gitmeden önce öğrenmeyi çok istediğin bir şeyi söyleyeceğim sana. "

" Ne yalan uyduracaksan uydur, ve git!"

Babam kulağıma yaklaşınca dediği şeyin aklımı başımdan almaması için Allah'a yalvardım.

" Oğlum, düşeceksin. İnelim hadi nolur. Bak korkuyorum.. "

Demesiyle kendimi karanlık bir anın içerisinde buldum.

" Oğlum, düşeceksin. İnelim hadi nolur. Bak korkuyorum. "

" Anne hadi bak kuşlar uçuyor, onların yanına gidelim!

" Anneciğim, güzel oğlum, nolur bak düşeceksin şimdi. "

" Anne, kuşların yanına gidersek onlar seni iyileştirir. Kuşlar hastalığını alır, çoook uzaklara götürür. "

" Gerçekten olur mu öyle şey Cüneyd? "

" Anne hadi ama, bak kuşlar kaçıyor. "

" Doğru söylüyorsun Cüneyd. Belki kuşlar beni iyileştirir.. "

" Gülayşe'm? Cüneyd? NAPIYORSUNUZ ORADA? AŞAĞI İNELİM HADİ! "

" Bırak Vahit bizi, biz kırklara karışacağız oğlumla. İyileşeceğim artık. Kuşlar hastalığımı alıp çook uzaklara götürecek. Değil mi oğlum? "

" Cüneyd hadi yanıma gel oğlum nolur. Bak çok canın yanar oradan düşersen nolur gel yanıma. Hah! İşte gel böyle. Bak Gülayşe'm, Cüneyd geldi, sen de gel nolur kurbanın olayım. "

" Hayır, Cüneyd haklı. Ben kırklara
karışacağım. "

Diyip annem kendini aşağıya bıraktı.

" ALLAH SENİN BELANI VERSİN ÇOCUK. SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ GÜLAYŞE'M! DOKUNDUĞUN NE VARSA ÖLDÜRÜYORSUN SEN! GÜNÜN BİRİNDE SENDE AYNI BÖYLE GEBER! "

Cüneyd ve Zeynep 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin