Hastane3 (tam kurgu)

853 54 44
                                    

Selamün aleyküm. 🌸

Söz verdiğim gibi, hastane tam kurgusunun 3. ve sonuncusunu yazdım. 🫶🏻

Yarın yeni bölümü izleyip analiz edip salı ya da çarşamba kurgu olmayan birçok bölüm atacağım. ✨

İyi okumalar. 🤍

~Cüneyd'in ağzından~ ✨

Günlerdir hastanede yatıp kalkıyordum.

Naim Efendi ve Meryem Hanım hasta ziyaret saatleri dışında gelmiyorlardı, çünkü doktor Zeynep'in başında sadece bir hasta bakıcı kalmalı demişti.

Onlar eve gittikten sonra ben gitmemiştim, gidememiştim. Burada kalmak zorunda hissediyordum kendimi.

Ama bunu özellikle Meryem Hanım'ın asla duymaması için Bahadır'ı o kadar çok tembihlemiştim ki, Bahadır " tamam anladık abi ekmek musaf çarpsın ki demeyeceğim ya " diyecek diye düşündüm.

Zeynep artık hayati tehlikeyi atlattığı için yoğun bakımdan normal odaya alınmıştı. Bu çok iyi olmuştu çünkü yoğun bakım olunca dışarıdan enfeksiyon kapma riskinden dolayı çok fazla görüşemiyorduk. Normal odaya geçince daha sık görüşmeye, konuşmaya başlamıştık. Bundan ikimizde gayet memnunduk.

Canınıza minnet ha Cüneyd?

Öyle valla yalan yok.

Onu gördüğümden beri hastane koltuklarında yatıp kalkmama rağmen bir kabus dahi görmemiştim. İştahım eskisinden çok daha iyiydi.

Bu kız benim şifam diye boşuna demiyorum ki abi.

Zeynep hastanede " acaba ne yemek çıkacak? " Diye her öğün meraktan çatlıyordu. Bende Bahadır'ı gizliden yemekhaneye sokup o öğün ne olacağını öğreniyordum ve Zeynep'e söylüyordum. Bu onu o kadar mutlu ediyordu ki, psikolojim el verse kesinlikle bana sarılırdı.

Aslında o da mutlu olduğunu, üzüldüğünü, kırıldığını çok belli etmiyordu. Ama ben biraz fazla insan sarrafı olduğum için gözlerinden duygularını anlayabiliyorum.

Helal len sana Cüneyd.

Yine bir öğlen yemeği. Yemekte enginar varmış. Hemen pıtı pıtı gidip Zeynep Hanım'a öğlen ne yemek çıkacağını söylemek için kapısını tık tıkladım.

" Zeynep, nasılsın bugün? "

" Çok daha iyiyim, Allah'a şükür. "

" Merak ediyor musun bugün menüde ne var? "

" Utanmasam kalkıp ben bakacağım yemekhanede ne varmış diye. "

lmemek için kendimi tutmaya çalışırken bu sefer daha sesli güldüm. Bunu görünce O daha çok güldü.

Kız seni yerler, yerler.

" Enginar varmış bugün. Çok güçlü bir haber kaynağı öyle söyledi. "

" Haber kaynağı cidden baya güçlü sanırım, her dediği doğru çıkıyor. "

Konuşma o kadar saçmaydı ki.

bunu farkedip ikimiz de güldük.

Farketmedim sansa da enginar diyince bakışları çok, çok kısa bir anlığına değişti. Ama benim dediğime cevap vermek için bakışları tekrar eski haline döndü. Acaba enginar sevmiyor muydu?

Cüneyd ve Zeynep 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin