Eve geldiğim gibi uyumuşum...Sabah kalktım annemle beraber kahvaltı yaptık...Özlemiştim annemi... Ankarayı anlattım ona neler yaptık falan..Sonra telefon çaldı arayan Cemreydi...
CEMRE:Seyran merheba nasılsın canım?
SEYRAN:İyyim canım sen?
CEMRE:Heycalıyım seyran..Geliyorsun di mi?
SEYRAN:Tabi gelicem...Saat kaçta?
CEMRE:Biz seni alacaz?Saat2de
SEYRAN:Yookk hayır cemre sen yeri söyle ben gelirim...
CEMRE:Seyran bu bula bileceğin yer değil..Karışık kayb olursun...Biz geliyoruz hazırlan bay
SEYRAN:C-Cemreee...kapatmış
Bu neydi şimdi...Ben nasıl bineyim ya Feritin arabasına görmek istemiyorumn onu off cemre off..Kalkdım oflaya oflaya hazırlandım..Daha vardı gelmelerine..Karşıma Feritin postu çıktı...Benim postuma karşılık vermediyse bende neyim...Sanki suçlu benim yaa salaka bak sen...Sen kendini ne sanıyorsun Ferit Korhan...
"CEMRETO🐣" ARIYOR
Efendim cemre?
CEMRE:Geldim...
SEYRAN:Geldim
Aşağıya indim...Heyecanlıydım..Kaç gün sonra Feriti görecektim..."Görecektim"evet çünkü kendisi gelmemişti bir tek cemre vardı...
CEMRE:Seyrannnn ohhh çok özlemişimm
SEYRAN:Cemretooo asıl ben çok özledimm seni 💋💋
CEMRE:Hadi bin gidelim...
CEMRE:E nasılsın?Nasıl geçti tatil?
SEYRAN:Güzeldi..Ankarada baya güzel şehirmiş,iyi geldi tatil...Asıl sen nasılsın?
CEMRE:Bende iyyim işte bizde,İzmire gitdik eski arkadaşlarla görüştük buluştuk öyle yani...
Cemreyle konuştuk yol boyu..Sonrada çekimin olacağı mekana geldik...Bizi odaya aldılar çay kahve falan ikram ettiler...Gizem diye biri vardı yapmacık estetikli o ilgileniyordu...Bizle
GİZEM:Hoş geldiniz Cemre hanım?
CEMRE:Hoş buldum...
GİZEM:Buyrun sizi bu odaya alacağız...
CEMRE:Tabi...
GİZEM:Kahve çay yada başka bir şey istermisiniz?
CEMRE:Ben kahve alayım...Seyran sen?
SEYRAN:Bende kahve alayım...
GİZEM:Tabi hemen geliyor...
GİZEM:Ferit Bey bize yanınızda birinin geliceğini haber etmemişti Cemre hanım?
CEMRE:Pardon anlamadım....? "Biri" değil yakın arkadaşım Seyran...Hatta siz Seyran hanım deyin...
"Ferit beyin" haber vermediyse unutmuşdur...Şimdi siz çıkın bizde kahvelerimizi içelim Rahat...
GİZEM:Tabi Cemre hanım...Başka isteğiniz var mı?
CEMRE:Gizemdi di mi?
GİZEM:Evet efendim...
CEMRE:Ha Gizemcim bir şey istersek haber veririz...Teşekkürler. Gözüyle kapını işaret etti...
•Cemreyi ilk defa böyle görüyordum..Ben bile korktum valla kızı düşünemiyorum bile...
SEYRAN:Cemreee naptın?Neden tersledin kızı tanımıyo bilmiyordu ki beni keşke öyle yapmasaydın
CEMRE:Sen böyle tipleri bilmessin seyran...O üslubuna dikkat edecek öyle konuşacak...Yoksa anladıkları dil bu...
SEYRAN:Valla ben bile korktum senden...Hiç görmemiştim seni böyle
CEMRE:Her kesin anladığı dilden konuşuyorum diyelim...Seyroş
SEYRAN:Yesin Seyroş senin o dilini...😁😁
CEMRE:Seyran sen otur canım ben lavaboya gidip gelicem...
SEYRAN:Tamam canım...
•Cemre çıkdı...5dk sonra Ferit içeri girdi...Bende odayı geziyordum ondan Feritin geldiğini görememiştim...Arkamı döndüğümde Feriti görmüştüm...Kalbim ilk günkü gibi atıyordu...Acaba duyuluyormu sesi...yüzümde kızardı zaten...Hafif sakal bırakmıştı o kadar yakışmıştı ki ona..Kahve gözleri kaşları sakalda ayrı hava katmışdı...Beni gördüğünde yüzü düşmüştü,yüzü ciddileşmişti adeta..Selam bile vermeden Cemreyi sormuşdu...Sonrada geçip kanapede oturmuşdu...Bende öylece yerimde kalmıştım...yine salak gibi selam verecektim bir şekilde konuşacaktım...kafasında bitirdiyi her halinden belliydi...Bende yüzümdeki aptal ifadeyi silip ciddi oldum...
FERİT:Cemre nerde?
SEYRAN:Lavaboya gitdi,gelir şimdi...
CEMRE:Abii hoş geldin...
FERİT:Hoş buldum canım...Seni daha almadılarmı hazırlığa...Ben söylemiştim...
CEMRE:Bilmem almadılar...Burdakiler unutkan sanırım...
FERİT:Hadi o zaman gidelim...Hazırlasınlar seni
CEMRE:Seyran canım..Sen çık ben bir şey konuşucam abimle?
SEYRAN:Tabi...
FERİT:Noluyo?
CEMRE:Sen çalışanları neye göre işe alıyorsun...Kaç milyonluk estetiklerine göre mi?Yoksa aldıkları terbiye tahsile göre mi?
FERİT:Anlamıyorum Cemre ne diyosun...
CEMRE:Diyorum ki bundan sonra işe birini alıcaksan terbiyeli tahsilli birini al...Yoksa estetikten botoksdan akıllarına oksijen gitimiyo...
FERİT:Biri sana terbiyesizlik mi yaptı?Söyle bana gerekeni yapalım abicim..bu kadar sinirlenmeye ne gerek var...
CEMRE:Sen hiç ablanı tanımamışsın...Ben her kesin dilinden konuşup cevabını vere biliyorum...Varoşsa varoş olurum,Akıllıysa akıllı olup cevabını veririm...
FERİT:E o zaman?
CEMRE:Gizem var burda az önce seyrana üslupsuz yanaştı...Bende haddini bildirdim
FERİT:Tamam..Cevabını vermişsin işte daha ne yapayım..
CEMRE:Sana noluyo...Ne bu Seyran öfken...Az önce bana yapıldı diye işten kovuyodun...Seyran diyince neden böyle tepki verdin?
FERİT:Benim işim başımdan aşmış seninle burda Seyrandan konuşamam okey?Hadi dışarda insanlar bizi bekliyo...
CEMRE:Tamam...Bitmedi bu mesele burda konuşucaz...
SEYRANDAN
-Feritle Cemre içerde bir şeyler konuşuyordular...Bende odadan dışarı çıktım,biraz mekanı gezdim etrafdakileri süzdüm,ne garip dünya burası Cemre haklıymış bu insanlarla ben aynı yerde olursam deli olup çıkarım...Burdakiler hepsi genç kızlardı ama yaşlarından büyük duruyordular estetik ve botoksdan...Üzüldüm onların adına..Ay Seyran sende kendinden başka her kese üzül kızım...Sonra arkamdan ses geldi...irkildim seslimi konuştum acaba ondan deli falan sanmasalar bari..🤭
KADIN:Merheba nasılsınız..Siz Ferit beyin kız kardeşi olmalısınız Cemre Korhan...Bende Funda Korkmaz
SEYRAN:Ha yok..Ben Cemrenin arkadaşıyım Seyran..Cemreyle Ferit içerde bir konu hakkında konuşuyorlar gelirler şimdi..
FUNDA:A pardon Seyran hanım...Ben karıştırmışım sizi aslında Ferit bey ablasının fotorafını göstermişti ama ben karıştırdım sanırım...
SEYRAN:Hic sorun değil Funda hanım...Şey biraz Cemreyle benziyoruz biz gözlerimiz saç rengimiz ordan sizde karıştırmış ola bilirsiniz...
FUNDA:Evet ola bilir..O zaman hadi sizde gelin benim odama bekleyelim...
SEYRAN:Yok rahatsızlık vermeyeyim ben size
FUNDA:Yok ne rahatsızlığı buyrun lütfen
SEYRAN:Tamam
FUNDA:Maşallah çok güzelsiniz?İlk defa böyle duru güzellik görüyorum
SEYRAN:Estafurullah sizin güzelliğiniz o
FUNDA:Yok Seyrancım,bizim gözümüz alışmış genç yaşta estetik botoks yapanlara..böyle duru güzellik görünce şok oluyoruz...Onun içinde aslında bu çekim için öyle birini aradık...
SEYRAN:O zaman siz bide Cemreyi görün..Çok güzel Maşallah....
BAŞKA BİRİ:Funda hanım Ferit bey geldiler sizi bekliyorlar
FUNDA:Geldik...Hadi Seyran çekime gidelim
Çekimler başladı ortamda kaos o kadar çoktu ki..her kes bağırıyor,ora bura kaçıp bir şeyler yapıyorlarMAKYAJ ODASI...
FUNDA:Oo Ferit bey nihayet göre bildik sizi..
FERİT:Merheba Funda...İş yoğunluğu..
FUNDA:Tabi tabi öyledir...Siz Cemre hanım olmalısınız?
CEMRE:Evet merheba Funda hanım
FUNDA:Merheba canım...Valla Seyran haklıymış bu güzellik hiç bir yerde yok...Şey ben Seyranla sizi karıştırdımda...
CEMRE:O sizin güzelliyiniz...Sorun yok zaten Seyranla bizi benzetiyorlar...
FUNDA:Seyran hanımda öyle söyledi zaten...Ee hadi makyaja geçilsin...
SEYRANŞANLI STORY@CEMREKHR.
Sen çekmeyeceksin seni çekicekler...🤭📷SEYRAN:Maşallah sana..Çok güzel oluyorsun..
CEMRE:Gerçekten mi?
SEYRAN:Gerçekten...
FUNDA:Hadi Seyrancım...Gel kahve iç
SEYRAN:Tabi olur...
FUNDA:Feritcim madem böyle güzel kız kardeşin var,onun güzel arkadaşı var tanıştırmıyorsun bizi..
FERİT:Cemre pek sevmiyo böyle ortamları Funda hanım...Bu işide benim için kabul etti zaten
FUNDA:Peki Seyran...
FERİT:Kendisine sorun...
FUNDA:Aa siz tanışmıyormusunuz?
SEYRAN:Iıııı...Ş-
FERİT:Hayır tanışmıyoruz....
FUNDA:Söylesene... 2saattir darlıyorum seni...Ferit bizim tanışmadığımızı söyledi...Nasıl yani?Bunuda mı yapıcaktı...Ağlamamak için zor durdum...Bir şekilde dışarı çıktım...
SEYRAN:Ben bi annemi arayayım...İzninizleDışarıya attım kendimi...Zar zor nefes alıyordum...Nefesim kesiliyordu..Hayır ağlama..Hayır ağlamayacaksın şşş..Of ağlamaa ağlamaa...
-Biriyle kavga ede bilirsin,üzülebilirsin kalbin kırılabilir,bunlara dayana bilirsin.Ama değersiz hissettrildiğinde dayanamassın çünki varlığını gördüğün bir şeye yokmuş gibi davranmak dayanılmaz hiss etdirir....💔❤️🩹
The end
Baya uzun bölüm oldu...Ama özlemişim Seyran Ferit Cemre üçlüsünü yazmağı..Bu arada Cemre kızz sen neymişsin🤭🔥..Aferin kızım hep Seyranın arkasında böyle dur...
İyi okumalar❤️🔥🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfiction-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...