-Passaport sırasından geçtim...Uçağa bindim ve telefona baktım Ferit,Beril,Cemre yazmışdı...Bunlar çete gibi aynı anda yazmayı nasıl becerdiniz ya....İlk önce Berile haber verdim...
BERİLE MESAJ:Bindim canım uçağa...2saat sonra inecek uçak...
CEMREYE MESAJ:Şimdi gidiyorum daha anca bindim...
FERİT storiye yanıt vermişdi...
-Zamana bırakalım demişdin...Ben gideceğini kast ettiğini düşünmemiştim...
CEVAP:Arkadaşımın yanına gidiyorum..Burdan uzaklaşmak iyi gelicek..
Görmüşdü hemen... ama benim telefonu kapatmam lazımdı...
2saat sonra uçak indi...Bende valizimi bekliyordum alıp dışarı çıkdım...Berili gördüm hemen gidip sarıldım..BERİL:Oyy Seyrann çok güzelsinnn??
SEYRAN:Ya asıl senn Berill...Business women olmuşssun...🙂🫂
BERİL:Hadi gel gidelim...Kahvaltı yapmadın umarım...
SEYRAN:Kurt gibi açım şu an...
BERİL:Harika o zaman gidelim...Üstünü giyin hava bozacak birazdan..
SEYRAN:Tamam
Berille beraber güzel mekana geldik kahvaltı etmek için..Serpme kahvaltı söyledik...Gelmesini bekledik
SEYRANŞANLI STORY@BERİLSÖNMEZ.Kavuştayy...❤️🫂
@BERİLSÖNMEZ.Kız güzel olunca çekmek zor olmadı...🌹
-Kahvaltı geldi...Bir taraftan kahvaltı yapıb bir tarafdanda konuşuyorduk...
BERİL:Anlat bakalım nasıl İstanbul?
SEYRAN:Öncelikle Antepten sonra bana zor gelmişdi..Yol falan..bide çok insan var malum..ama alıştım ya zor olmadı...
BERİL:Evet bende iş almıştım ordan valla zor İstanbul..Dersler falan nasıl gidiyor?
SEYRAN:Ay çok şükür iyi yani zor olsada sonu güzel biticek..Bide arkadaşım var Cemre beraber yapıyoruz..
BERİL:Ne güzel valla...Universite arkadaşlığı ayrı yeri var yani..
SEYRAN:E sen anlat?
BERİL:Valla bende klassik davadan davaya koşuyorum...Biri bitip diğeri başlıyo
SEYRAN:Yorucu dimi?
BERİL:Eh tabi zor...Ama yapalımayacak bir şey değil süreç biraz uzun o kadar...Uzun-uzun konuştuk kahve falan içtik...Sonra Berilin evine geldik...Bende arabada anneme mesaj atdım endişelenmesin diye...Berilin evi çok güzeldi sade ve şıkdı...🙂Beril evi gezdirdi bana hatta kıyamam banada bir oda ayarlamıştı...
SALONSeyranın Odası..
Ne zahmet ettin beril...Çok güzel evin bu arada bayıldımm...
BERİL:Ne zahmeti canım...Sağol balım valla ev dizmek zor canım çıkdı burayı yapana kadar
Hadi şimdi sen güzel duş al..Bende çay kahve falan hazırlarım içeriz...
SEYRAN:Tamam...🙂
Buraya geldiğimden beri..Bir tek anneme yazmışdım..Ferite cevap verememiştim..
FERİTDEN:sana iyi gelicekse eğer tadını çıkar tatilin...demişdi
SEYRAN:Teşekkürler....BERİL:Seyrannn..Çıktın mı duştan?
SEYRAN:Evet geliyorummm
BERİL:Bu gün kız günü yapalım o zaman ne dersin?Dağıtalım yaaaa eğlenelim
SEYRAN:Ayyyh çok iyi olurr...
BERİL:Otur o zaman...Merak etme bu içecek sarhoş olmayacaksın...Kokteyl gibi düşün..
SEYRAN:Tamam.
ŞARKI:Nil Karaibrahimgil-Seviyorum sevmiyorum🎼
SEYRANŞANLI STORY@BERİLSÖNMEZ.GİRLS NİGHT🥂
Evet..Geldiğimden beri o kadar eğlenmiştim ki,her şeyi unutmuşdum...Berille beraber sabah kahvaltı etmemiz...Eve gelip kız gecesi yapmamız deli gibi eğlenmemiz...Sonra balkona çıktık kahve içdik sabah ne yaparız diye konuştuk...Saat 02:00 olmuştu uyumağa karar verdik..Yoksa sabaha kadar otururduk...
SEYRANŞANLI GÖNDERİ
❤️12.000beğeni
📷@BERİLSÖNMEZ.🕯️
@ESMEŞANLI:ANNEMM...🧸
YANIT:Annem❤️
@CEMREKHR:Gözlerim kamıştıı 😍🥂
YANIT:Özledimmm....🐣
@BERİLSÖNMEZ:İyi yakalamışım...📷
YANIT:🤭Bu bölümde kaos olmasın istedim...Seyranda nefes alsın rahat uyusun kız...Ama diğer bölümler efso✈️🔥Hazırolun uçmağa...
Hepinizin desteklerinizi görüyorum...Bu beni mutlu ediyor çok sağolun bu yolda beni yalnız bırakmadığınız için..✨❤️
İyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfic-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...