İmkansız dedi gurur
Risk dedi tecrübe
Manasız dedi mantık
Yinede denemye değer dedi kalp....🥀-Evet gelen Feritin eski arkadaşı Pelindi...(biliyorum şu an bana kızdınız 🥺ama merak etmeyin şutlanacak..Biraz onada rol verelim dedim🫢)
Güzel bir kızdı ama galiba Cemre tarafından sevilmeyen Feritin 2ci kız arkadaşıydı...Neyse birazda yılışık bir tipdi sürekli Ferite bir şey söylüyordu...
FERİT:Aaa pelo??
SEYRAN:Pelo mu?😐
CEMRE:Allahım ya ne işi var anne bu kızın burda..
SEYRAN:Kim ki?
CEMRE:Feritin eski kız arkadaşı...Yani öyle birşeyler olmuşdu..
SEYRAN:Neeee...İçdiyim su boğazımda kalmıştı nasıl yani Ferit eski kız arkadaşı ile görüşüyormuydu yani?
GÜLGÜN:Ay kızım yok öyle bir şey,ergenlikdi onlarınkı...
PELİN:Ferit nasılsın..?Duydum vurulmuşsun..Endişelendim görmeye geldim
CEMRE:Halt etmişsin..demişdi dil altından..
FERİT:İyyim pelo şaşırdım yani...
PELİN:Ee şaşırtmayı severim...Dur ya cemre ve gülgün teyzeyi unuttum
PELİN:Gülgün teyzecim nasılsınız?Cemre sen ay görmeyeli ne güzel olmuşsun büyümüşsün
GÜLGÜN:İyiyiz kızım...Sen nasılsın
CEMRE:Sağol bizde iyyiz....
PELİN:Aa siz tanımıyorum cemrenin arkadaşı olmalısınız...
SEYRAN:Ee E-evet universiteden arkadaşıyım Seyran...
PELİN:Memnun oldum..Bende Pelin..
CEMRE:Aynı zamanda Ferit abimin sevgilisi Seyran...demişti pelinin gözlerine bakarak imalı bir tonla...
PELİN:Neee..Yani şaşırdım..
CEMRE:Niye pelincim...?
PELİN:Yani Ferit öyle aşk adamı değildi,normalde..
CEMRE:Ee aşık etdirene bakacaksın....Maşallah
PELİN:Öyle tabi canım..Mutlu olun..
SEYRAN:Sağolun...Kız fena bozuldu ama sıratının her halinden belli..Neysee
GÜLGÜN:Otur kızım bir şey ikram edelim,çay kahve?
PELİN:Sade kahve içerim...
GÜLGÜN:Tamam..Siz için benim yukarda işlerim var..
PELİN:Ee Ferit anlat ne yapdın üniversiteden sonra..Kolleksiyonada bayıldımm aldım hatda..
FERİT:Hiç aynı çalışıyorum...Bir başka durum yok..Güle güle kullan...
PELİN:Ayh sen ne ara bu kadar işkolik oldun ya..Seyrancım ihmal etmiyo dimi bu işkolik seni..
SEYRAN:Haa..Yoo hiç ihmal etmiyor sağolsun,her gün birlikteyiz zaten,tabi yoğun iş günlerini çıkarsak..
PELİN:Aaa ne güzel..Bizim üniversite zamanlarında Ferit full dışarlardaydık eğlenirdik..Şimdi böyle olunca şaşırdım..
CEMRE:Haticeye değil neticeye bakalım Pelincim,Abim her anlamda değişti olgunlaştı..Ama sen pek değişmemissin...
PELİN:Öyle tabi canım...Ama anlamadım neden öğle dedin?
CEMRE:Yani aynısın..Aynı yüz vücüt o bakımdan..
ABİDİN:Şey pardon rahatsız etdim..Seyran hanım kiyafet demişdide onu getirdim...
SEYRAN:Sağol abidin abi zahmet oldu...
ABİDİN;Yok o nasıl söz...
CEMRE:Aa Seyran neden istedin ki,kiyafetlerini..
SEYRAN:Bilmem daha rahat ederim...
PELİN:Seyran burdamı kalıyor?
FERİT:Yo burda kalmıyor annesiyle kalıyor,sadece benim durumumdan dolayı yanımda istedim Seyranı,o bakıyor bana...
PELİN:Bu durumda Halis dede de değişmiş...O pek onaylamazdı..
CEMRE:Evet haklısın pelincim,dedem pek hoş bakmaz böyle şeylere ama Seyran aileden artık onuniçin sorun olmuyor...
PELİN:Hmm güzel
SEYRAN:Evet öyle..Sizde pek aileye sahipsiniz her kes hakkında bir fikriniz var...
PELİN:Evet aramızda kalsın benden duymuş olma ama Seyrancım,bizim Feritle bir çoçukluk ilişkimiz oldu da..
SEYRAN:Adı üstünde çoçukluk...Bizimde oldu dönüp baktığımda gülüyorum sadece...Utanmalık durum
FERİT:Evett ya baya hatta...Seyranın kıskandığını görüp ortamı yumaştmaya çalışdım seyranı tastikleyerek...
SEYRAN:Ben bir yukarıya çıkayım...Çıkıdakdıkda biz...Tanıştığıma tekrar memnun oldum Pelin..
PELİN:Bende...Aa nereye bu arada?
CEMRE:Annem ben seyran dışarı kahve içmeye çıkıcağız..Sanada ayıp olmaz Ferit abimi görmeye gelmişsin zaten
PELİN:Ayhh kıskanma yaa cemoş...
CEMRE:Ayhh ne demessin..Hadi iyi günler...
Onların yanından ayrılıp odaya çıkmışdım,biraz sinir olmuştum hatta rahatsız desek daha doğru olur..Buçe bitti Pelini başladı daha bakalım kımler çıkacak Ferit efendi,off ya neyse..Ben hazırlanayım
FERİT:Seyrannn nerdesin birtanem...
SEYRAN:Lavabodayımmm..
FERİT:Oo çok güzel olmuşsun sevgilim..
SEYRAN:Sağol...Ama her zamanki halim özel bir şey yok..
FERİT:Seyrooo..Bana şu an tripmi atılıyor..deyip gülmüştü..🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fiksi Penggemar-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...