-Dibe vurdum iyice,bir de sen gidersen...
Gitme ne olur işte bir tek sen,bir tek sen🎼🎞️Döndüğümde şerefsiz Tarıkı gördüm arkamda duruyordu..
FERİT:Ne var lan ne yüzle geliyorsun sen buraya?
TARIK:Çok inatçısın bakıyorum..
FERİT:Ne istiyorsun ya sen allahın belası..
TARIK:Baban vaktinde o sözleşmeyi göndermeyecekti Ferit Korhan
FERİT:Babamla ne alakası ya?hem sen nasıl şirket yönetiyorsun bir iş olur bir iş olmaz..
TARIK:Bak Ferit Korhan benim bu hayatda sadece 2 kızım var onlar benim her şeyim ve ben onlardan gizlin bir iş yapmadım.Ecem ve Seyranım ablamın bana emaneti..
FERİT:Bir dakkaaa kim dedin sen??Seyran mı?
TARIK:Evet Seyran dedim..Sen nerden tanıyorsun yeğenimi lan?
FERİT:Seyran benim kız arkadaşım...Tabi yaaa bende seni nerden tanıyorum diyorum.Allah kahretsin
TARIK:Lann sen benim yeğenimden nasıl sevgili olursun,uzak duracaksın ondan
FERİT:Hopp orda dur bakalımm.Ben Seyranı çok seviyorum ve asla ayrılmam..
TARIK:Öyle mi?Olacaklardan ben sorumlu değilim Ferit Korhan..
FERİT:Asıl sen dur..Seyran bunları öğrendiğinde senin hakkında ne düşünür?
TARIK:Ah Ferit ahh,senin baban nasıl yüzde iyi görünüp arkada pis işleri varsa bırak benimde öyle olsun..
FERİT:Allahınn belası..
TARIK:Ya o şirketin bir bölmü benim olacak..
FERİT:Vermeyeceğim ulann
TARIK:Ölümüne savaşalım Ferit Korhan o zaman..FERİT:SAVAŞALIM LANĞĞĞ..Savaşalım şerefsiz...
MABEL MATİZ/Fırtınadayım🌊
-Ferit kendini kapana kısılmış gibi hissediyordu..Nefes alamıyordu artık güçlü durmaktan hayata karşı dik durmaktan yorulmuştu..Kafasında yüzlerle ses dolanıyordu..hangi birine cevap verecek nerden başlayacak...En zoruda savaştığı adam sevdiği kadının dayısıydı..Kaderin oynumuydu bu?..Ne diyecek Seyrana dayın böyle şerefsiz it bir adammı diyecek,yada babam işini beğenmemiş buda dayının zoruna gittiği için oyunmu oynadı diyecek ne diyecek ?O an sadece ağlaya bilmişti Ferit..
SEYRAN🤍 Arıyor...
Ferit Seyranın aradığını gördü açtı merak etmesin diye..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfiction-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...