BÖLÜM8

285 19 0
                                    

CEMRE:Oo dedem bu ne yakışıklılık,KORHAN Erkekleri kusura bakmayın ama benim dedem hepinizden daha yakışıklı...Bu lafıma dedem gülmüştü
HALİS:Deli kızzz seni....
HALİS:Evet..Ferit torunum varmı bir sıkıntı?
FERİT:Dedemin elini öpdüm ve dedim:Yok dede her şey yolunda
HALİS:Öyle olsun bakalım...Merakla bekliyorum senin iyi bir iş çıkaracağından eminim evlat...
-Abim gözleri parıldadı dedem pek çünki iyi kelimeler edicek biri değil..E doğal olarak bizde alışmamışdık böyle sözlere....Saate baktım hadii abii hazırlan az kaldı dedim...Abim hazırlanmaya kulise gitdi,Abidin abi son hazırlıklara bakmaya,annem babam burak abi artık salondaydılar...Bense bir an olsun ayrılmadım abimin yanından ve kuliste oturdum giyinmesini bekledim....Çıktı...
CEMRE:Ooo kimin abisi bee?Bu ne yakışıklılık??
FERİT:Olmuşmu?
CEMRE:Aynaya taraf döndürdüm ve dedim-Sencee?
-Sadece saçın kaldı o kadar...Abimin saçı yapılmaya başlandı...Bende bi telefona baktım ne yazılıb çizilmiş diye...O an Seyrandan bildirim St yanıt vermiş....
FERİTDEN:Cemrenin beni övmesinden sonra hazırlandım telefona baktım baya tebrik ve bildirim vardı mende bi foto çekinib st atdım...Baya uzun zaman sonra
@SEYRANŞANLI SİZE YANIT: "🤍"Koymuştu yanıt olarak
-Aa Seyran st yanıt vermiş seninkine...
FERİT:Ne demiş?Heyecanlanmıştım Seyran fotorafa yanıt vermişdi...
CEMRE:🤍 atmış
FERİT:Gülümsedim...Sadece..Keşke oda burda olsaydı gözlerinin içine bakarak konuşurdum...Ama biliyorum ki beni izleyecektir...
CEMRE:Abi haber geldi çıkıyoruz...

Evet işte o büyülü an geldi "KORHANLAR" artık göründü...Magazinciler gelip fotoraflar çekmeye başladılar...Tabi hiç bir soruyu yanıltlamadılar..."Teşekkür edip"içeri girdiler gece başladı....

SEYRANDAN
_Evet cemrenin st yanıt verdim "🤍"atmışdım bence anlamlıydı...Sosyal medyaya bakdığımda Feritleri gördüm evet gece başlamışdı artık.Ayrıca hepsi çok şık giyinmişlerdi..Cemrenin annesi baya gençmiş..Dedesi de aynen dediği gibi...Hiç bir soruyu yanıltlamadılar...Neden acaba?Belki Ferit istememişdir yada bilinçli yapılmış bir şeydir...diye düşündüm ...

Evet...Gece başlamışdı Ferit tüm misafirlerle tek-tek ilgilenmişdi her kesle konuşmuşdu Korhanlar adeta o gece boy görsediyolardı...

GÜLGÜN:Maşallah oğluma..Gurur duydum ne güzel her şeyi en ince detayına kadar düşünmüş..Maşallah
ORHAN:Kedi olalı bi fare tutmuş..oğlun
CEMRE:Baba...Biraz mutlu mu olsan..Hani oğlun ya..Kolleksiyon çıkartıyo kendi markasını kuruyo gurur duy bence...dedim sinirli
ORHAN:Olur kızım...Kime nasıl davranacağımı sen öyret bu yaşta bana
CEMRE:Tamam baba ya...
CEMRE:Seyranıda unuttum yaa..Kız zaten bizim her sevincimizde yanımızdaydı..

Mesaj: "SEYROLİ🐣❤️"ye-KEŞKE SENDE BURDA OLSAYDIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesaj: "SEYROLİ🐣❤️"ye
-KEŞKE SENDE BURDA OLSAYDIN... Şerefe Seyroli🤍
SEYRAN:Cemretommm...Şerefe o zaman 😍
E nasıl geçiyo gece?
CEMRE:Çok iyi gidiyo...Çok şükür..Abim her kesle ilgileniyo konuşuyo bi sıkıntı yok
SEYRAN:Oh çok şükür..😊
CEMRE:Ama sen yoksun Seyrolimm...
SEYRAN:Aa şu an Ferit için ordasın...🙃Kalbim seninle...🫶🏻❤️Tanıtıldımı kolleksiyon
CEMRE:Yok onun için hazırlık yapılıyo...
SEYRAN;Hadi sen git abinin yanında ol yanlız hiss etmesin
CEMRE:💋
EVET..Büyük ekran hazırlandı ve fragman verildi...Her kes Feritin kolleksionuna bakıyo şu an...Ferit ilk önce dedesine baktı-Dedesi gururla bakıyodu mutlu olmuşdu çoçuk gibi🥹sonra annesine cemreye abisine ve babasına baktı her kes göz yaşlarına boğulmuşdu...Abi zaten sürecin en başında yanındaydı...Peki ya "Seyran"oda görmüşmüdür?
SEYRANDAN:Şu an Cemrenin bana atdığı link sayesinde sanki ordaymışım gibi Feritin kolleksionunun fragmanına bakıyordum...İstemsizce gözlerim dolmuştu onunla gurur duymuşdum.Şu anda sahneye davet edildi konuşma yapıcak galiba...Pür dikkat izledim
FERİT:Bir gün bana deselerdi ki "Ferit"oğlum senin markan olacak..Gülerdim sadece.Ama şu an anladım ki büyük konuşmamak lazımmış...Buraya kadar her şeyi halletmişdim hiç bir sorun yoktu..Bana konuşmada yapıcaksın denildiğinde bir tek şunu düşündüm içinden nasıl geliyosa öyle ol Ferit...Bu yolda bana destek olan Aileme Özellikle Dedem "HALİS KORHANA"çok teşekkür ederim...Bana doğru yoldan çıkmamayı öğrediyi için...Küçük kız kardeşim Cemre Korhana Abim Burak Korhana Ve Annem Babama sonsuz destekleri için Teşekür ederim...Ha bide bana güvenen desteklerini esgirmeyen benim için değerli insanlar var onların yeri bende hep ayrı olacak....İyi Eğlenceler🙏deyip sahneden aşağıya indi çok güzel konuşmuşdu....
CEMRE:Şapşik ya ağlattın bizi...Dedim koluna vurarak..
GÜLGÜN:Oğlum gurur duydum seninle...Maşallah sana
BURAK:Sana ne söylesem azz biliyosun dimii??
ORHAN:Aferin oğlum..İyi bir iş olmuş
HALİS:Beni ailemizi yanıltmayacağını biliyordum...Helal olsun evlatt..
FERİT:Teşekkürler dede...Senin sayende

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin