Bölüm 30

307 22 2
                                    

Her günüm olaysız geçse zaten şaşırıcam valla...Niye bir insanın günü olaysız geçmez ki zaten..Gördüğüm şey karşısında şok olmuştum...Ya bu insanlar ne yiyip içiyorlar anlamıyorum...

ŞOK ŞOK ŞOK❗️‼️❗️

ŞOK ŞOK ŞOK❗️‼️❗️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ünlü iş adamı HALİS KORHANIN torunu İş adamı FERİT KORHAN sevgilisi ile gecelerde‼️‼️‼️📷📸📸Geçen gün mohota restoranında objektivlerimize yakalanan iş adamı Ferit Korhan saat 20:00 sularında restorana giriş yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ünlü iş adamı HALİS KORHANIN torunu İş adamı FERİT KORHAN sevgilisi ile gecelerde‼️‼️‼️📷📸📸
Geçen gün mohota restoranında objektivlerimize yakalanan iş adamı Ferit Korhan saat 20:00 sularında restorana giriş yaptı...İş adamı Ferit Korhan ablası Cemre Korhan ve tanımadığımız bir kadınla görüntülendi...Yemek yediler ve sonrada arabaya binip gittiler...‼️‼️Şahsi hayatından pek bahs etmeyen,aşk sorularından kaçan Ferit Korhan akıllarda tek soru bıraktı....Ferit Korhanın yanındakı kadın kimdi..Yoksa kendisi yeni aşka yelken mi açdı...⁉️

Bu ne ya of ben Feritle bile bu haberler yüzünden sevgili olmadım,güvenemedim..şimdi magazin sayfalarına ben malzeme olmuştum...Hem bu tarihte biz bile sevgili deyildik...Neyse ben Feriti arasam iyi olacak...

FERİT🤍 Aranıyor...
SEYRAN:Alo Ferit sevgilim nasılsın?
FERİT:İyyim bitanem merak etme...
SEYRAN:Gördün mü haberleri?
FERİT:Gördüm canım gördüm..Ama merak etme gereken yapıldı silinecek...
SEYRAN:Yok benim için sorun değil...Zaten suratım gözükmüyo...Ama..
FERİT:Ama ne?
SEYRAN:Deden kızdımı?Yani gördümü haberleri
FERİT:Görmüştür illaki...ama merak etme kızmadı... sen dedemin bunlardan hoşlanmadığını nerden biliyorsun?
SEYRAN:Cemre biraz bahs etmişdi...Biraz katı kuralları varmış...
FERİT:Evet dedem biraz öyledir...Soyadının lekelenmesini istemez, aile bağlarına önem verir...
SEYRAN:Haklı oda kendi tarafından...
FERİT:Birtanem hadi sen uyu bu gibi şeylerlede kafanı yorma...Seni seviyorum
SEYRAN:Bende seni...
Yarın oldu giyinip hemen cemreyle buluştuk sonra hastahaneye gittik...
ÖĞRETMEN:Evet çoçuklar şimdi siz hastahaneye giriyorsunuz baş hekim sizi yönlendirecek...
DR MESUT:Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz...Şimdi sizi doktorlarımıza yönlendiricem...
SEYRAN ŞANLI KİM?
SEYRAN:Ben hocam
DR MESUT:Sizi 3cu katta alalım Kadın Doğum Uzmanı Gözde Öztürkün yanına
SEYRAN:Peki gidiyorum hocam..
Heyecanlıydım aslında..ama kendimi topladım emin adımlarla yürüdüm bir gün adıyla sanıyla işimin başında olacaktım çünkü...Evet buldum odayı..Kapıyı tıklattım..Gel denildi girdiğimde çok güzel genç doktor oturuyordu..
DR GÖZDE:Buyrun..
SEYRAN:Merheba Hocam...
GÖZDE:Aa buyrun Tıp Universitesinden Seyran olmalıydın di mi?
SEYRAN:Evet
GÖZDE:Gel kızım..Geç gerilmene gerek yok tamam mı?
SEYRAN:Yok gergin değilim hocam..
GÖZDE:Çok güzel..Seyrancım şimdi şöyle yapıyoruz seninle,daha yeni başlıyoruz sadece senden bir şey isyeceğim
SEYRAN:Tabi dinliyorum hocam..
GÖZDE:Şöyle ki iyi bir doktor olmak için..Öncellikle insanlarla iletişimimiz iyi olmalı...Çünki buraya her kafadan insan geliyo ve biz hepsine aynı sabırla yanaşmalıyız...Sende benim asistanım olduğun için senden birinci bunu istiyorum..2ci benimle birlikte tüm müayinelere gireceksin birlikte hem müayine edeceyiz hem de sen öyreneceksin..Bilmedğin her hangi bir şey olursa sormaktan asla çekinmiyorsun çünki insanların hayatı bizim elimizde..Hatta bir değil iki can...
SEYRAN:Tabi hocam..
GÖZDE:Güzell alalım o zaman hastalarımızı...

Hastahanede günüm baya yoğun geçmişti çünki baya hasta vardı doktorunda dediği gibi her kafadan ayrı ses çıkıyordu...Ama doktorum çok iyiydi her soruma cevap veriyodu,hastalarla yakından iletişime izin veriyordu..Yorucu olsada benim için güzel gündü...Sonra hazırlanıb hastahaneden çıktım..Cemreyle aynı saate çıkmıyorduk onun için üzülmüştük..Ferit sevinen tarafdı ama tabi çıkınca beni almağa gelmişti...
FERİT:Doktor Seyran hanımla mı görüşüyorum..
SEYRAN:Evet benim...
FERİT:Oo sizinle tanışa bilirmiyim hocam..Ben size hastayımda ölüyorum size sizin kokunuza hastayım...Belki sarılırsam iyleşirim..
SEYRAN:Tabi seve-seve
FERİT:Ohh bu nasıl güzel koku ya sevgilim..
SEYRAN:Yaaa..Nasılsın sevgilim...
FERİT:İyyim bebeğim...Hadi gel arabada sana süpriz var...
SEYRAN:Supriz miii?Yaa hadi gidelimm heyecanlandım şimdi
FERİT:Yok öyle büyütülecek bir şey değil ya..Bu kadar sevineceğini bilseydim,güzel bir şey yapardım
SEYRAN:Ferit daha görmedim ki..
FERİT:Arabada yemek yiyeceğiz aslında büyütülecek bir şey değil.Yani son olaylardan sonra düşündüm ki nereye gitsek çekip paylaşıyorlar ondan arabada yapalım dedim..
SEYRAN:Delisin sen ya..Nasıl büyütülecek bir şey değil diyorsun ya..Seninle benim her anım değerli🙂😊...bana ayırdığın küçücük bir zaman bile o kadar kıymetli ki..Şimdi seninle arabada yemek yemek bile çok romantik..
FERİT:Gerçekten böylemi düşünüyorsun Seyran?Hani biz çok zaman geçiremiyoruz bazıları gibi gezemiyoruz..Görüştüğümüz ancak bu kadar
SEYRAN:Olsun ben seninle her şeye varım,hem bu zamanlarda geçicek biz hep birlikte olucaz..Bak şimdi hadi sende düşün benimle beraber...
Yaz ayı seninle beraber el-ele sokakları geziyoruz sohbet ediyoruz..Sonra sabaha kadar denizin yanında oturub güneşin doğmasını bekliyoruz..Çok güzel değil mi?
FERİT:Sana söz veriyorum fıstığım...Bunlar öyle hayel olarak kalmayacak,hepisini yaşayacağız seninle beraber...
SEYRAN:Biliyorum..Seninle çok güzel anılarımız olacak ki şu anda o anılardan biri...Uzandım ve dudağına öpücük kondurdum..Artık galiba bende Feritle beraber cesur olmağı rahat olmağı öyreniyordum..
FERİT:Seni çok Seviyorum
SEYRAN:Bende seni Sevgilim...

FERİTDEN
Bu haberler çıkdıkdan sonra canım baya sıkılmışdı...Cemrenin dedikleri git gide çıkıyordu...
-Seyranın instagramına baktığım günden beri cemre hep bana bir şey diyordu...
FALAŞBACK
CEMRE:Ya sen gerçekten....Tamam diyelim öyle yarın birgün Seyranla seni bir yerde çektiler...Seyrana atılan sıfatı beyenecekmisin...Ooo bu seferde Ferit Korhanın elinin kiri bu kız mı dedittireceksin?
Cemrenin bu lafları kulağımda çınlıyordu..Ben Seyrana böyle bir şey yapamam.Benim yüzümden asla adına laf gelmesine izin vermem onun için evdekilerle konuşucam bu meseleyi...Tabi Seyranın onayınıda almam lazım..

The End
Yine bu bölümde baya koşuşturmalıydı..Ne dersiniz oldu mu bu Ferit Korhan?Sevdiceğini düşünen Ferit Korhan birakıyorum buraya🥹🤭❤️‍🔥Yeni bölümde görüşmek üzere...

DESTEKLERİNİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ🎀🎈

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin