Bölüm55

288 24 7
                                    

Dün yaşanan tatsız gereksiz olaydan sonra ferit rahatsız olduğumu hissetmişdi,ve asla yakamı bırakmadı barışana kadar köşe kapmaca oynadık ama iykide Ferit izin vermemişti benim tripli olmama zaten ben ferite kızgın değilim o kızından rahatsızım ve bunuda dile getirmişdim..Sabahda bunun şerefine ferite kahvaltı hazırlamışdım sağolsun şefika ablada bana yardım etmişdi..Feritle beraber çok mutluyum huzurluyum beni bazen o kadar heyecanlandırıyor ki,kaç duyguyu aynı anda yaşıyorum anlamıyorum,ama tedirginim bu kadar yakın olmamız yanlış mı?Off neyse içime korku düşürmeğe gerek yok ben aşağıya ineyim...
SEYRAN:Günaydın...
GÜLGÜN:Günaydın seyran kızım nasılsın?
SEYRAN:İyyim siz?
GÜLGÜN:Bende iyyim..Hadi gel babam inmeyecek kahvaltıya...

CEMRE:Seyran canım sanki senin sabah elinde kahvaltı tepsisi gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CEMRE:Seyran canım sanki senin sabah elinde kahvaltı tepsisi gördüm...?Yedinmi sen yemek?
SEYRAN:Şeyy...
CEMRE:Aa anne seyran varya sabah kalkıb sevgilisine kahvaltı hazırlamışş..Oyhh yesinler sizi
GÜLGÜN:Cemreee utandırma kızıı..Çok iyi yapmışsın kızım Feritde mutlu olmuştur...
SEYRAN:Evet çok mutlu oldu..Sağolsun Şefika abla yardım etti
GÜLGÜN:Maşallah size..Ay çok şükür bütün evlatlarım çok mutlu...Anlatınn bakalım dün noldu..kız nasıldıı hadii öldüm dün meraktan
SEYRAN:Şey ben fotoraflarını çekmişdim bakmak istermisiniz..
GÜLGÜN:Aa çokk isterim hemdee..

GÜLGÜN:Ayy maşallahh çok güzeller🥹🥹Ağlayacağım şimdii  kızda çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÜLGÜN:Ayy maşallahh çok güzeller🥹🥹Ağlayacağım şimdii  kızda çok güzel..
SEYRAN:Yakından görün bide gülgün teyze..
CEMRE:Evet anne çok güzel kız..
GÜLGÜN:Ee ne yaptınız?
SEYRAN:Hiç konuştuk nasıl tanıştıklarını anlattılar ailesinden bahs etdi umay bize yani şey kız değil anladınız siz egolu biri değil burak abide aşkla bakıyo zaten kıza...
CEMRE:Bu işin sonu evlilik annecim söylüyorum sana...
GÜLGÜN:Ayy İnşallah...Ee biz ne zaman tanışıcaz?
CEMRE:Anne bir dur yaa,daha biz yeni tanıştık aceleye gerek yok relax
GÜLGÜN:Ayy ne bileyim heyecan yaptım galiba?
SEYRAN:Hakkınızdır heyecanlanmak merak etmeyin her şey güzel olacak...
GÜLGÜN:Haklarında hayırlısı...Ee siz ne yapıyorsunuz bu gün?
SEYRAN:Aslında şey bu gün Ferit full sette bende onu ziyaret ederim diye düşünmüştüm süpriz olur hem akşamda yemeğe çıkarız...Cemre sende gel ben tanımıyorum orayı zaten
CEMRE:Olur canım gelirim merak etme..
SEYRAN:Tamam...
CEMRE:O zaman hadi Seyran hazırlanıb çıkalım..
SEYRAN:Ben setin nerde olduğunu bilmiyorum ama..Bide annem yazdı nagi evde galiba bu gün gidemeyeceğiz...
GÜLGÜN:Aa kızım nagiyi getirsinler bize burda kalsın büyük ev zaten..Sizde abidinden öğrenin o bilir..
SEYRAN:Olur mu ki öyle Halis dede kızmasın?
GÜLGÜN:Yok kızım kızmaz merak etme..Hadi siz gedin bende adam göndereyim esme hanımdan alsın nagiyi...
SEYRAN:Yaa çok teşekkür ederim Gülgün teyze,bu iyiliğinizi unutmayacağım..Sarılır gülgüne
GÜLGÜN:Lafı bile olmaz..Bir ara kahve içmeğe gideriz ödeşiriz
SEYRAN:Tabi mutlaka
CEMRE:Gülü-güle annem öpdüm..
GÜLGÜN:Güle-güle kızım...

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin