Bölüm 54

265 23 6
                                    

PELİN:Aa Ferit merheba canım nasılsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

PELİN:Aa Ferit merheba canım nasılsın..?
SEYRAN:Cannım mıı?dedi bana mı öyle geldi?
FERİT:Sana öyle gelmişdir...
SEYRAN:Öyle olsun...
FERİT:Aa pelin iyyim sen..?
PELİN:Bende iyyim...oo aile yemeği sanırım ne güzel ben sizi böylmeyeğim...
CEMRE:Öyle evet...
PELİN:Burakkk kız arkadaşın mı yoksa..?
BURAK:Evet sevgilim Umay..
UMAY:Memnun oldum...
PELİN:Bende Pelin..Feritin arkadaşıyım..
SEYRAN:Neden her yerden bu kız çıkıyo ki..?demişti içinden..
PELİN:Yaa şaşırdım açıkçası biraz..Yani Feritten beklenirdide senden beklemiyordum burak..
SEYRAN:Pardon..?Niye şaşırdın ki pelin yani burak abide seve bilir birini
PELİN:Yok yani Feritin kızlarla ilişkisini çok gördüğümüz için burak pek öyle değildi ondan..
SEYRAN:Demek ki bazı şeyler gizli kalsa daha iyi
PELİN:Korhan soyadında bu pekte mümkün değil gibi..
SEYRAN:Demek ki mümkünmüş..Pelincim
PELİN:Ee Ferit sen ne yapıyorsun,istanbula geldiğimden beri görüşemedik..?Masada kaos hakimdi pelin geldiğinden beri ne soru sorsa her kes şaşkınlıkla bir birine bakıyordu...Seyran artık rahatsız olmuşdu Pelinden..
FERİT:İşler yoğun vakit bulduğumdada aileme ayıra biliyorum anca..Kusura bakma..
PELİN:Yok canım ne kusuru...Bir hallederiz sonra..Ee ne yemeği bu tanışma falan mı?
Cemre artık duramadı ve Peline iğneleyeci laflar etti..
CEMRE:Evet çifte tanışma oluyo valla her gün bir aileyle..?
PELİN:O ne demek cemrecim..
CEMRE:Aa tabi sen bilmiyosundur...Dün tüm aile toplanmıştık Seyranın annesiyle tanıştık bu günde Burak abimin kız arkadaşı ile..Artık çifte düğünde yaparız bellimi olur..?
PELİN:Aa ne güzel...Ama daha yaşınız genç değilmi evlilik için..Burak tabi büyük olduğu için o evlenir diye düşünüyordum...Hem Ferit sen evlilik adamıdamı oldun..?Gittikce şaşırtıyorsun beni
FERİT:İnsan oğlu değişiyor zamanla...Benim hep hayalim işimde ilerilemekti sonra evlilik şu an ikiside kabul gibi hissediyorum..deyip seyranın elini tutmuşdu ve gülümsemişdi seyran o kadar rahatsız olmuşdu ki,zar zor gülümsemişdi...
PELİN:Ee seyran sen ne düşünüyorsun evlilik hakkında?
-Seyran peline bu soru karşısında kapak gibi cevap vermişdi
SEYRAN:Bende şöyle düşünüyorum...kendimize eş seçerken ne kadar güçlü zengin ve ya yakışıklı olduğuna değil de bu sevgi için ne kadar mücadile edeceğine bakmalıyız.Güç ve güzellik herhangi bir zamanda kayb edile bilir..Ama sevgi mücadile olduğu sürece devam eder o aşk yada evlilik..Bende buların Feritle bizde olduğuna inanıyorum ve Allahda ne zaman nasib ederse evleniriz...
UMAY:Bende Seyrana katılıyorum...Çok haklısın
CEMRE:Bendee..Goo girll
FERİT:Benim sevgilim her zaman haklı..
PELİN:Yani evet doğru yerleri var...Bende artık müsadenizi isteyeyim..İyi akşamlar
CEMRE:Güle-güle kendine iyi bak!
BURAK:Bizde artık kalkalım,umayı eve bırakıcam daha..
FERİT:Tabi olur..
UMAY:Hepinizle tanıştığıma memnun oldum...Görüşmek üzere
CEMRE:Sende Umay..İşlerinde ne zaman boş vaktin olursa kız kıza kahvede içelim..
UMAY:Çok iyi olur..Biraz çekiştiririz bizimkileri..
BURAK:Aa iyi kaynaştınız siz..?Hem ne var bizde çekiştrilesi
UMAY:Yok yaa bizimki tatlı çekiştirme olacak
SEYRAN:Tabi kii..😉Bende memnun oldum bu arada Umay..
UMAY:Bende canım...İyi günler hoşçakalın
FERİT:Sizede...Ee hadi bizde gidelim,Aytaç cemreyi sen bırakacaksın gibi hissediyorum..bu arada unutmadım konuşacağım sizinle
CEMRE:Tabi olur abicim konuşalım...
AYTAÇ:Evet Cemre haklı işlerini yoluna koyunca konuşalım
FERİT:Hadi canım çıkalım..

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin