Günleri saymayın
Sayılmaya değer günler yaşayın...Sabah daha gün doğmamış feritin "Seyran hadi kalk"demesiyle uyanmıştım,o kadar heyecanlı gözüküyordu ki,onu ilk defa böyle görüyordum biran önce evdekilere söyleyip izmire yola çıkmak istiyordu...
FERİT:Hadii Seyrann...Çabuk aşağıya ineceğiz daha,evdekilere söyleyip çıkmamız lazım yola
SEYRAN:Ayy ferit dur yaa..Sabahın köründen beri aynı şeyi tekrar edib duruyorsun,elimi ayağımı birbirine dolandırdın ne bu heyecan..
FERİT:Yeğenimi görmeye gidiyoruzz ya Seyran kim bilir ne kadar büyümüştür..Çok özledim neyapayım?
SEYRAN:Tamam tamam da,dur bi eksik falan varmı ona bakıyorum sonra bana deme Seyran neden benim bu şeyimi almadın diye..
FERİT:Tamam bak..Heyecanlandım iştee
SEYRAN:Tamam her şey hazır inebiliriz aşağıya..FERİT:Günaydınn herkese...
SEYRAN:Günaydın
CEMRE:Abii ne bu mutluluk böyle?
FERİT:İzmire gidiyoruzz ve bil bakalım kimi görmeye?
CEMRE:Gizemler deme bana sakınn?
FERİT:Yesss...Oraya gidiyoruzzz,bebeklerini görmeye
CEMRE:Haksızlık şu ann ama yaptığın bende gidicektim
SEYRAN:Gelsene cemre o zaman bizimle...
CEMRE:Keşke seyran ya,ama annemle ananemlere gidiceğiz mutlu haberi vermeğe
GÜLGÜN:Oğlum hediyye falan aldın mı bebeğe?Altın takmak lazım şimdi..Deseydin ben alırdım
FERİT:Hallettim annecim merak etme söyledim bizimkilere getirdiler dükandan..
CEMRE:Fotoraf çekdirin tamam mı?Mertide çek çok özledimm onuu aşkım benim,yada görüntülü ara abi..
FERİT:Tamam merak etme ararız oraya varınca..Konuşursunuz
CEMRE:Okeyy..
FERİT:Hadi seyran bizde çıkalım malum yol uzun..
SEYRAN:Tamam canım..
GÜLGÜN:Oğlum Allaha emanet olun..Dikkatli kullan...
FERİT:Tamam anne merak etme..Hadi eyvallah görüşürüz...
SEYRAN:Ferit izmire kaç saat yol?
FERİT:5saat yol...Uzun yolmu tutuyor seyran seni...Söyleseydin uçakla giderdik
SEYRAN:Yok aşkm yol falan tutmuyor merak etme..
FERİT:Zaten benimle yol nasıl güzel geçecek anlamayacaksın bile..
SEYRAN:Diyosunnnn...Ferit arabada son ses müzikle baya eğleniyordu,arada benimde ellerimden tutub öpüyorduu baya kendi kendine eğleniyordu bu adam arabada bile eğlence bulmuştu kendine..Seside baya iyi bu arada bunuda yeni öğrendim..
SEYRAN:Aşkmm senin sesin baya iyiymiş hiç bahs etmemişdin bu özelliğinden
FERİT:Seyrocum beni bilirsin pek kendimi övmeyi sevmem.... özelliklerimide beni yaşamalısın ki,o özelliklerimi öğrenesin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Hayran Kurgu-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...