Bölüm 52

258 20 4
                                    

Bir bozuk saattir yüreğim
Hep sende durur....📌

-FERİT:Yarın seni hikayemin başladığı yere götüreceğim..Kolsuz ustamın yanına
SEYRAN:O kim ki?
FERİT:Şu an böyle ayakları üzerinde dura bilen ve iş adamı olmamın sebebi olan insan....
SEYRAN:Merak ettim şimdi...
FERİT:Çok değerlidir benimiçin az azarını işitmedim ama iyki işitmişim.....
-Her kes çok iyi anlaşmıştı Halis ağa biraz önden gitmişdi annemler tüm Antepde neler olmuştu konuşmuşdular biz Feritle konuşmuşduk..Cemre tabiki aytaçla beni şaşırtan Beril ve Abidin abi olmuştu onlarda baya sohbet etmişdiler kısacası her kesin bir arada mutlu olduğu gece geçirmişdik...Daha sonra Ferit annem ve beni eve bırakmışdı yarın beni saat 08:00 alacağını söylemişdi sabah koşuşturmalı geçen gün daha olacaktı desenize ama hiç sesimi bile çıkartmıyorum çünkü Feritle olan zamanlar zaten hızlı geçiyor...Sabah kalktım ve hazırlandım çokta bir şey yapmadım zaten akşama yemek vardı...

ESME:Kızım erkencisin..?
SEYRAN:Evet anne Feritle bir işimiz var oraya gidicez bide biliyorsundur Feritin abisi bu gün bizi kız arkadaşıyla tanıştıracak akşamda yemekteyiz...
ESME:Ciddimi ilişkileri?
SEYRAN:Evet anne 5 yıldır beraberlermiş evlenmek istiyorlar...
ESME:Aa maşallah ne güzel..Burakı sevdim ben iyi kalpli çoçuk
SEYRAN:Evet öyle...Anne Ferit arıyor ben iniyorum hadi öptüm bay..
ESME:Tamam dikkat et...
FERİT:Sevgilimmm...Nasılsın?
SEYRAN:Çok iyyim sen..?
FERİT:Bomba gibiyim hadi geç kalmayalım..
SEYRAN:Saat zaten erken ferit geçikmeyiz...
FERİT:Kolsuz ustayı tanımadığın için konuşması  kolay öyle..erkenden gitmemiz gerek
SEYRAN:Tamam...Nasıl başladın anlatsana biraz ben hiç bilmiyorum...
FERİT:Tamam...Universitede son yılımdı benim başladığımda bir gün dedem bana kızmışdı içkiyi fazla kaçırıb kavgaya karışmışdım olay polise kadar gitmişdi şimdi sonrasını sen düşün dedemi falan..
SEYRAN:Anladım Halis dede çok kızmıştır sana.
FERİT:Bayaa hemde..Dedem bana artık işlerin ucundan tutmamı istedi ancak yani benim çizmeye yeteneğim vardı da detaylara indiğimde boğulacak gibiydim çünkü bilmiyordum...Sonra beni alıb kolsuz ustanın yanına götürdü vaktinde dedemde ders almış ondan...
SEYRAN:Ne güzel sende almışsın ders...
FERİT:Hayat dersi dersek daha doğru olur ona
SEYRAN:Nasıl yani?
FERİT:Yanında işe başladığımda bana baya sertti böyle zindan hayatı dedikleri şey varya işte onun gibi bende alışık olmadığım için baya zorlanmıştım..Ben sanıyorum ki gidicem bana çizim yaptıracak falan ondan rahatım tabi öyle olmadı..
SEYRAN:Ne yaptırdı ki?

FERİT:Elime süpürgeyi tutdurdu ve dedi ki buraları süpür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

FERİT:Elime süpürgeyi tutdurdu ve dedi ki buraları süpür...Ben anlamadım tabi garipsedim oda bana dedi ki"Eğer iyi bir iş adamı olmak istiyorsan her eziyyeti tatman gerek"şimdi süpür...Yani düşün Ferit Korhan yer süpürdü,sonra baya çıraklık yaptım Handa çay falanda taşıdım tabi bunlanla yanaşı eve çizim veriyordu onu da çizip getiriyordum...
SEYRAN:Baya işlemiş seni...Güzel aslında haklıda sıfırdan başlamak gerek..Ee çizimleri beğeniyormuydu?
FERİT:Pek konuşmağı sevmezdi,sadece bakıyordu hiç bir şey söylemiyordu böyle 5 ay çalışdım yanında..Sonra bana taş seçdirdi bir gün..

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin