-SEYRANIN DİLİNDEN-✨
-Evet arabanın yakınlaşmasıyla pekte idrak edememiştim arabanın ışıkları gözümü alıyordu..Ama sonra araba tam karşımda durdu ben hala inanmak istemiyordun kapı açıldı ve inen "Feritti"evet oydu şu an kafamı nereye soksam diye düşününüyordum...N-Ne bana doğru mu geliyo?"Sakin ol Sakin ol" Seyran diye içimden kendime söyleniyordum
FERİT:İyi akşamlar...Acaba cemreyi gördünüz mü onu alıcaktım da?
SEYRAN:İlk defa sesini duymuştum..Huzurlu ses tonu vardı..Kendimi toplayıb cevap verdim
E-İyi akşamlar sizede Evet cemre lavaboya kadar gitdi gelir şimdi
FERİT:Tamam.Sakin ses tonuyla"İnşallah uyuyup kalmassın abicim lavaboda"?
SEYRAN:Duymuştum ne dediyini...Ama kendimi o yere koymayıp "Efendim bana mı seslendiniz"?dedim
FERİT:Ha yok size demedim cemreye diyorum İnşallah uyuya kalmaz orda...
SEYRAN:İkimizde gülmüştük karşılıklı...
FERİT:Cemre galiba sizi çok seviyo? Yani ben pek onun böyle sizden bahs etdiyi kadar bir arkadaşından bahs etdiyini duymadım da..
SEYRAN:E-Evet bende cemreyi çok seviyorum😊Bana bu universitede en iyi hiss etdiren tek insanlardan biri en azından diğerleri gibi deyil.
FERİT:Sevindim kardeşim ve sizin adınıza...dedi
FERİT:Ha bu arada ben kendimi tanıtdırmayı unnutdum size malum bu aralar çok çalışdığım için kusura bakmayın dedi-Ben Ferit
SEYRAN:Elini bana doğru uzattdı ve ben garip bir şekilde heycanlanmişdım...Bende elimi uzattım ve dedim:Yok ne kusuru insanlik hali ola bilir bende "Seyran"ve ellerimiz birleşti o an sanki her şey durmuştu bu gün arabadan sonra ikinci uzun göz-göze gelişimizdi ama tek farkla bu sefer daha samimiydi ve bu benim hoşuma gitmişdi...
FERİT:Memnun oldum...🙂
SEYRAN:Bende...🙂
Sonra CEMRE geldi...Birazcık şaşırmışdı...
CEMRE:A Abi sen mi geldin?Ben Burak abimin geliceğini biliyordum
FERİT:Evet aslında o gelicektide ama ben yakındım buraya onun için beklemeyin diye ben geldim onun yerine.
Cemre:Tamam abicim iyi yapmışsın bizde yorulduk zaten.Abi Seyranıda yol üstü dayılarına bıraka bilirmiyiz?Geç oldu tek gitmesin
FERİT:Olur tabi deyip arabaya oturdu...
Cemre:Ya seyran sen önde otursan olurmu?Benim çok uykum var eve gidene kadar arkada uyurum biraz..
SEYRAN:Şaşırmıştım...cemre b-ben nasıl oturayım yani bilmem ki olur mu?Yanlış anlaşılır sonra
Cemre:Ya seyran niye yanlış anlaşılsın ki...hadi ver çantanı otur..
SEYRAN:Sanki bütün evren üzerime oynuyordu...Zaten gergindim bide bu çıktı iyimi...Off Allahım neden ben yaaa...Gergin ve çekinerek bindim arabaya kemerimi takıp oturdum...
CEMRE:Rahatmısın Seyran?
SEYRAN:Hı Hı rahatım dedim-Sanki rahat olmasam bir şey deyişecekdi...Aslında gerginliyim heyecanımdandı ve ilk defa Ferite yakın hiss ediyordum şu an yanındaydım önde oturuyordum
CEMRE:Tamam süper varınca söyleyin deyip başını yasladı...
FERİT:Niye arkaya geçdiyin malum oldu abicim..dedi
SEYRAN:Ve bana bakıp gülümsedi...Bende tebessüm etdim sadece...🙂
CEMRE:Ya abi çok çalışdık seyranla yoruldun ne yapayım....
Ben ferite yolu tarif etdim...Oda hemen tanıdı ve sürdü ara ara göz-göze geliyorduk ve çok güzel şarkı açmışdı Zeynep Bastık "Toprak Yağmura"şarkısı çalıyordu.O kadar huzurlu ortamdı ki bende camdan dışarıya bakıyordum ve yorgunluğumu atmışdım öylece.Ve Ferit arabayı o kadar sakin ve güzelce sürüyordu ki bu kadar trafiye karşı sakin erkek görüyordum...Sanki arabayla duygusal bağı vardı...Galiba bu dediklerimi içimden deyilde bakışlarımla anlatmışım o an Ferit sessizliyi bozdu.
FERİT:Neden öyle garip bakdınız?
SEYRAN:Ha?Ş-Şey biraz garipsedim aslında
FERİT:Neyi tam olarak?
SEYRAN:Trafikte ve bu karmaşanın içinde sakin olmanızı...dedim
FERİT:Evet bundan 3-4 yıl öncesi olsaydı sinirlenirdim sabrım yetmezdi belki...Ama galiba büyüdüm..dedi güler ses tonuyla..artık daha sakinim hem zaten işde yorulduğum için araba sürmek iyi geliyor kafamı dağıtıyor...
SEYRAN:Anladım...Dorusuda bu bence Allah korusun sonra kaza olur kötü şeyler sonuçta bir kere geliyoruz dünyaya dedim...🙂
FERİT:Haklısınız...🙂
SEYRAN:Feritin sohbeti hoşuma gitmişdi...Sakin ve huzurlu ses tonu vardı aslında onunla konuşmak iyi hiss etdirmişdi bende trafik yoğunluğundan sıkılmasın bunalmasın diye başka soru sormuşdum sonuçta bu yola benim için girmişti..
Çok mu çalışıyorsunuz?Biraz garip oldu sanki düzelltim ve dedim,E-E yani cemre öyle söylemişti..
FERİT:Evet genellikle yoğun çalışıyoruz en iyisi yapa bilmek için ama bu aralar yeni teklifler olduğu için ekstra yoğunuz...
SEYRAN:Yoruyomu peki sizi?
FERİT:Eskiden evet ama şimdi değil çünki işimi seviyorum ve işimin karşılığını aldığımda yorğumluğumu unutuyorum o zaman....
SEYRAN:Ne güzel🙂İnşallah daha iyi işleriniz olur gururla baktığınız...
FERİT:İnşallah dedi gülümseyerek...
SEYRAN:Ya ne çok konuşdun be seyran adamı bunalttın resmen zaten yorgun bide seni dinliyo ayıp olmasın diye sus artık.
-Tam 15dk sonra varmıştık dayımlara...arabadan indim cemre uyuyordu uyandırmak istemedim 🥹Feritin de indiğini gördüm
SEYRAN:Çok sağolun..Sizi de yordum zahmet oldu kusura bakmayın yorgundunuz bide trafik ve galiba birazda fazla konuşdum....Dedim utanarak...
FERİT:Yok böyle düşünmeyin gerçekten...Zahmet falan olmadı...ayrıca benim için çok iyi yolculukdu tek benim için değil cemre içinde öyleydi dedi gülümseyerek
SEYRAN:İkimizde arabaya bakıp güldük...İyi geceler...dedim
FERİT:Sizede...
-FERİTİN DİLİNDEN-✨
-Arabaya bindim ve eve doğru gidiyordum...Bu gün ilk defa huzurla dolmuştu içim Seyranla tanışdığımızda.O gözleri konuşması gülmesi sarı saçları kokusu cıvıl cıvıl oluşu hoşuma gitmişdi...Diğer kızlar gibi üsten üsten konuşan eqoist biri değildi...Aslında sabahda arabayla okula bırakmışdık ama o zaman işlerden dolayı pek bakmamıştım hatda sohbet sırasında dahi muhattap olmamışdım kim bilir ne düşünmüşdü arkamdan...Son arabadan indiklerinde gözümü çekememişdim..Şimdide bana iyi gelmişti birinin benimle böyle yıllar sonra huzurlu bir şekilde konuşması hoşuma gitmişdi...Ve aklımda sadece bir soru vardı acaba "Seyranı"bide ne zaman görürüm?
Evettt bir bölümün daha sonuna gəldik🔥❤️🫶🏻Sizce Ferit bide Seyranımızı ne zaman görecek?
İyi Seyirler🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfic-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...