Evet akşam hala devam ediyordu..Bende üstümü değişmiştim,her kes o kadar iyi anlaştı ki,biz bile tahmin etmiyorduk..Artık her şey tamdı en son bunu dediğimde başıma bir şey gelmişti İnşallah o anlardan olmaz...
BURAK:Müsaitseniz size bir şey söylemek istiyordum..?
FERİT:Buyur abi.
BURAK:Yarın sizi cemre ve aytaçı kız arkadaşım Umayla tanıştırmak istiyorum..
SEYRAN:Aa çok güzel düşünmüssün burak abi artık tanışalım senin kalibi çalan Umayla
FERİT:Aytaç ne alaka abi?Ben aile tanışması sanıyordum..
BURAK:Nasıl ne alaka ferit abicim bak cemreye nasıl mutlu...Resmen aşkla bakıyorlar bir-birlerine görmüyormusun?
FERİT:Ben onun sadece üzülmesini istemiyorum Aytaçın zamanında ne kadar öfkeli olduğunu kötü çoçuk olduğunu bilmiyormuş gibi konuşma abi?
BURAK:Her kes o öfkeli kırıb döktüğü zamandan geçmişdir abicim...Ama insan olgunlaşıyor anlıyor hatalarını...Sende bende o asi çoçukluktan geçtik ama şimdiki bize bak...Bırak onlarda aşkla büyüyüb olgunlaşsınlar...
SEYRAN:Evet Ferit...Her kes o dönemden geçti bırak artık her kes mutlu olsun,onlarda çekinmeden rahat yaşasınlar aşklarını...
FERİT:Tamam...Ama kardeşimi üzüldüğünü gördüyüm ann
BURAK:Tek sen değil bende o an hesabını sorarım..
SEYRAN:O zaman bir sorun yok..Gidiyoruz yarın
BURAK:Ben Cemrelerede söyleyeyim...
SEYRAN:Tamam Burak abi...Ferit merak etme her şey çok güzel olacak...
FERİT:Biliyorum...Çünkü sen varsın,yanımda..
SEYRAN:Yhaa sevgilim benim çok seviyorum seni...Ayrıca bu gün için ayrıca teşekkür ederim Ferit..Sen benim bu hayatda şükür sebebimsin öyle bir zamanda karşıma çıktın ki...Ben belki yıllarca bu şehirde kalsamda her sokağını ezbere bilsemde kaybolurdum İstanbulun karanlığında...Sen beni karanlığımdan aydınlığıma kavuşdurdun...Benim başım sıkışdığında canım sıkıldığında derdimi bölüşüceğim arkamı yaslıyacağım dayağım olmadı...Ama şimdi sen bana her başım sıkışdığında derdimi bölüşe bileceğim,sırtımı yaslaya bileceğim,yanında o çoçuk olabileceğim hayatımsın Ferit...deyip ağlamıştı artık Seyran🥹🥹
FERİT:Birtanem şşş ben sana bu kadar hissetdirdiğimin farkında bile değilim...Hatta daha fazlasını yapmak geliyor içimden,ama ağlayacaksan yapmayacağım he bak Seyro..🙂
SEYRAN:Tamam ağlamıyorum...🥹
FERİT:O gözlerden mutluluktan bile olsa yaş akmayacak...Okeyyy?
SEYRAN:Okeyy😂
FERİT:Baksana bizimkilerde baya kaynaştı he Seyro
SEYRAN:Evet yaa baya kaynaştılar bizimkiler..Berille abidin abiye baksana onlarda kaynaştılar
FERİT:Desene bunlarda sevgili olacaklar..
SEYRAN:Yok ya Beril aşk falan pek inanmaz yani tramvaları var😅
FERİT:Sence tramvası olan böyle bakarmı bir adama içten gülermi daha 2-3 saat oldu tanışalı...
SEYRAN:Hissetmişdir belkide,ondan rahattır abidin abiye karşı...
FERİT:O ne demek?
SEYRAN:Hatırlasana bende seninle tanışdığımda yüzümde salak gülümseme vardı...
FERİT:Ama arabada bakmadım ki sana,yani dikkat etmedim ilk başta,indiğinizde göz-göze geldiğimizde dikkat etmişdim sana...
SEYRAN:O zaman demiyorum ki Ferit,akşam geldiğinde adını öğrendiğimde o zaman garip olmuşdum yani...Hatta öne oturduğum zaman varya nasıl oturacağımı unuttumuşdum..🤭
FERİT:Gerçekten mii?Ama yani rahat gibiydin
SEYRAN:Bilmem kasmışdım biraz kendimi..Ama sonra garip bir şekilde gözlerimiz kesişdiğinde bana gülümsediğin zaman derinlerde bir yerlerde bana o güveni vermiştin..Sonra rahatsız olmadım artık..Hadi şimdi sen söyle beni ilk gördüğünde nasıl hissetmişdin?
FERİT:Yalan yok ilk başta dikkat etmedim hatta arabaya ilk bindiğinde göz ucu bakmıştım gözlerini görmemiştim belki oda ola bilir bide yanımda oturduğun için gözgözede gelemedik... Selam da vermemiştim hatta...
SEYRAN;Evet öküzlük yapmıştın öyle...Her neyse sonra?
FERİT:Evet sonra kulağımda kulaklık vardı ne konuştuğunuzuda duymamıştım,hakketten ya ben biraz öküzlük yapmışım o zaman🥲....neyse işte ama arabadan indiğin zaman gözlerine baktığımda kaçırmamışdım gözlerimi senden,ilk başda görseydim zaten bakamadan duramazdım her halde...
SEYRAN:Evet dün gibi hatırlıyorum o anları ben tabi uzun bakamamıştım kaçırmışdım senden gözlerimi...Ama aynı zamanda çokta heyecanlanmıştım
FERİT:İşte o gün akşam sizi okuldan aldığımda yanımda oturduğun zaman sanki garip bir şekilde ben rahattım sanki hep varmışsın hep benimleymişsin gibi...Bana yorgunluğumu unutturmuşdun bide kokun çok güzeldi daha uzaktan böyleyse yakından koklamak nasıldır diye düşünmüştüm...
SEYRAN:Yaaa garip oldumm birazcık
FERİT:Neden sevgilim?
SEYRAN:Biz ilk defa anlatıyoruzda ilk hisslerimizi bir-birimize galiba ondan...Hadi sonra
FERİT:Sevdin sen bu konuşmağı sanki Seyran?
SEYRAN:Evet..Hem merak ediyorum
FERİT:Tamam başkaaa...Arabada konuşmamız senin dikkatli bir şekilde benim araba kullanmama baktığında soruşmuşdum sana...Aslında öyle araba kullanmağı seviyorum ben ama o gün dahada sevmişdim ve rahattım..SEN peki hadi birazda sen anlat...
SEYRAN:Evet bende sonradan rahatlamışdım zaten hava yağmurluydu sende sakin şarkı koymuştun bende yorgunluğumu unutmuşdum..Seninlede konuştuğumda huzur bulmuştum sen bana ilk andan beri o güveni vermiştin Ferit...Sonrada hep seni düşünüyordum acaba görüşürmüyüz karşılaşırmıyız diye...
FERİT:Bende öyle düşünüyordum....Hiç çıkmadın ki aklımdan
SEYRAN:Bi gün sen cemreyi okula bıraktığında o zaman 2ci karşılaşmamızdı işte o an cemre bana üşümüşsün demişti hatırladın mı?
FERİT:Evet hatırladım...
SEYRAN:Haa işte o zaman bende içimden Üşümedim Feriti görünce böyle oldu demiştim🤭
FERİT:Yaa ben fıstığımı nası heyecanlandırmışım bak yaa sen...Eee haklısın Ferit Korhan cazibesi Seyrocum...
SEYRAN:Ferittt...Sen peki ne zaman böyle heyecanlanmıştın..?
FERİT:İlk andan
SEYRAN:Yaa yok ya öyle değil işte o bendede vardı zaten...Başka diyorum
FERİT:Markamı çıkarttığım an yaptığım konuşma zamanı senin beni izlediğini hissediyordum...Sana o zaman bir şekilde nasıl teşekkür ederim onu düşünüb heyecanlanmıştım...Zaten öylede tatmin olmayıp yazmıçdım işte😃SEYRAN:Ben zaten hissediyordum onu kalbimde hep seninleydi zaten o gün...Benim sana bir kez kırgınlığım oldu ferit sadece..O zamanda yıkılmıştım zaten....ben o zaman kendime itraf etmişdim sana aşık olduğumu çünkü bu kalp ağrısının başka adı yoktu benimiçin...Hem acı çekiyordum hemde seni istiyordum ama gururum daha ağır basıyordu..Seni gördüğümde sadece sarılmak tüm sesleri susturmak geliyordu içimden...Eğer Allah korusun biz kavga edersek bana ben izin vermesem bile bana sarıl olur mu?
FERİT:Olur birtanem...Sarılırım hiçte bırakmam benim için hava hoş...
SEYRAN:Çok seviyorum seni...
FERİT:Bende...deyip gülmüştüler🙂🙂🙂THE END
Birbirlerine ilk hisslerini anlatan Seyfer mutluluğu bırakılım buraya...🥹❤️İYİ OKUMALAR...📌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfic-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...