Bölüm 42

319 29 2
                                    

Arkamı döndüğümde Dayım ve annemi görmüşdüm..Hemen dışarı çıkardım ikisinide..
SEYRAN:Ya sen hangi yüzle buraya geliyorsun dayı?Halis ağa seni burda görse ne olcak hiç düşündünmü?
TARIK:Bak Seyran kızım..Sen gelmeseydin durum bu hale gelmeyecekti..
SEYRAN:Ya güldürme beni.Şimdide suçu bana at..Ne yapacaktın Feriti sessizce öldürüb bir yere mi atıcaktın..Ya sen nasıl bir insanmışsımda biz görememişiz
TARIK:Senin bilmediğin şeyler var hayatda..Karışma
SEYRAN:Sus.Bozuk plak gibi aynı şeyleri tekrar edib durma ya..Her ne olursa olsun bu bir insanı öldürmenize hakk kazandırmıyo..
ESME:Kızım Seyran..Ağır konuşma o senin dayın
SEYRAN:Sen hiç konuşma anne..Seninde kalbini kırmayayım..Şimdi lütfen gidin burdan
TARIK:Hadi sende gel..
SEYRAN:Pardon? Gelmiyorum ben Feritin uyanmasını bekleyeceğim..
TARIK:Kızım
SEYRAN:Kes!Ben senin kızın falan değilim,benim dayım bu gün öldü!!Hadi defol git şimdi...
ESME:SEYRAN!
SEYRAN:Sende anne...Lütfen gidin ya yeter bırakın bir nefes alayım bende..
Annem ve dayımı zorlada olsa göndermeyi becermişdim...Bende derin bir nefes alıp hastaneye girdim..Haraketlilik vardı..Hemen koşdum belki Ferit uyanmışdır diye...
SEYRAN:Cemre ne oluyo Ferit mi uyandı?
CEMRE:Yok Seyran..Odaya aldılar burda kalıcak uyanana kadar..
SEYRAN:Tamam...
CEMRE:Seyrann...Ya abim uyanmazsa..ya bir daha
SEYRAN:Şşş Cemre ne olur böyle yapma,senin güçlü olman gerek anneniçin sen böyle olursan annen perişan olur...
CEMRE:Olamıyorum...Güçlü durmak istiyorum abimiçin olmuyo yapamıyorum..Meğer ben abilerimin sayesinde güçlüymüşüm...
SEYRAN:Gel burayaa...Sarıldılar ve ikiside ağlamağa başladılar...
SEYRAN:Cemre hadi sen annenide al eve git...Burda perişan oldu zaten kadın..Uyur dinlenir öyle gelirsiniz..Hem ben burdayım,bir şey olursa haber ederim
CEMRE:Hayır Seyran...Gitmek istemiyorum annemde gelmez zaten...
SEYRAN:Bak annene ikna edersen sen edersin,hem Ferit kalkıp sizi böyle görürse üzülür...Hadi canım
CEMRE:Peki sen?
SEYRAN:Ben iyyim merak etme annem bana getirdi kiyafet falan..Abidin abide burda birşeye ihtiyaç olursa söylerim...
CEMRE:Peki..Geliriz biz sabah..Dikkat et ama sende
SEYRAN:Tamam canım...
Cemreleride göndermişdim..Bir tek ben kocaman hastahane ve Ferit kalmışdık..Bende doktordan izin aldım yanına girebilmekiçin...Doktarda izin vermişdi..Hazırlandım ve yanına girdim...

Hazırlandım ve yanına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SEYRAN:Birtanem...Aşkm bak ben geldim....
-dedi sandalyeyi çekdim sonrada sanki Ferit karımşımdaymış gibi sohbet etdim onunla...
Her kesi eve gönderdim ..Malum sen çok uykucu çıktın uyanmak bilmiyorsun onlarda uykusuz kalmasın diye...Hem ben dedim ki sevgilimle yanlız kalayım vakit geçireyim...Bulmuşum böyle fırsatı şimdi ben konuşacağım sende dinleyeceksin Ferit Korhan dedi ve birden ağlamaya başladı Seyran..Tamam ağlamıyorum ya gözüme toz kaçdı...
FERİT...
Sensiz olmanın zorluğunu sana ne kadar tarif etmeye çalışsamda hiçbir kelime bunu anlatmaya yeterli değil.Sen benim mutluluğum huzurumsun.Senin yanındayken huzur buluyor içim..Özlemim geçiyor...Seni çok özledim...Senin hayatdakı varlığın benim güçlü durmama tek sebep..Seninle mutlu gelicek kurmanın hayaliyle yaşıyorum ben,ellerini tutmak kokunu hiss etmek kahve rengkli gözlerinde kayb olub gitmek...Ama merak etme sevgilim,sabırla uyanmanı bekliyorum senin.. Çünkü tekrar seninle olabilmek için seni heyecanla bekliyeceğim Sevgilim...
FERİT:Gerçekten mi?
SEYRAN:Gerçekten tabi...bir dakika deliriyorum galiba çok konuşdum ondan başımı kaldırdım..Gözlerime inanamadım...

Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin