En sevdiğim insanın bile değişdiğini gördüm ben,artık kimseye ne güvenim ne de inancım kaldı....🩹
Dünden sonra yataktan çıkmak istemiyordum,sadece uzanmak istiyordum ama annem şüpelenmesin diye zarzor kalkmıştım..
ESME:Kızımm..İyimisin sen solgun görünüyorsun?
SEYRAN:Yorgunum annecim,malum sınavlara çalıştık stress falan böyle oldum
ESME:Ben senin keyfinin ne yerine getirir biliyorum..
SEYRAN:Neymiş?
ESME:Şimdi yemeğimizi yiyoruz,sonra hazırlanıp dayınlara gidiceğiz,teyzende orda mangal yapcaz..Aynı esgi günlerdeki gibi..
SEYRAN:Anne artık hiç bir şey esgisi gibi değil diye bilsem sana keşke... Tamam gideriz.
ESME:E hadi ye bakalım yemeğini..
Annemle zarzor bir iki lokma yeyip çıkmıştık,gecede orda kalacağız kendimi toplamam lazımdı yoksa ordakılar da şüpelenir...Taksi çağırdık ve gitdik dayımlara..Ece karşılamıştı beni..
ECE:Yaaa Seyrolim benim hoş geldin çok özledim seni ohhh🥺
SEYRAN:Bende seni ecomm..Nasılsın?
ECE:Senceeee seni gördüm daha iyi oldum..Hadi salona geçelim..
SEYRAN:Tamam..
TARIK:Hoş geldiniz abla...
ESME:Hoş bulduk abi nasılsın?
TARIK:İyyim abla..Niye geç geldiniz yaa..
ESME:Evde işler birikmişdi anca çıka bildik..
TARIK:E o zaman gen mangalı hazırlıyorum..
ECE:Hadi Seyran bizde mutfakda salata falan yapalım...
SEYRAN:Tabi olur canım..
ECE:Dökül...
SEYRAN:Nee?
ECE:Bir şey olmuş görüyorum anlat
SEYRAN:Çokmu belli oluyor?
ECE:Ferit mi bir şey yaptı Seyran?
Ece ve Seyran mutfakda konuşuyordular,Seyran son olanları eceye anlatıyordu ancak bir sorun vardı Tarıkda seyranla ecenin konuşmasını duymuştu..Bunu duyan Tarık tabikide durmayacaktı çünkü Seyran onun için çok kıymetliydi..Ferite ceza kesecekdi ama ilk önce ablası Esme ile konuşdu...
TARIK:Esme gelsene senle konuşalım?
ESME:Buyur abi...
TARIK:Senin kız Seyran Korhanların Feritle sevgiliymiş öylemi?
ESME:Öyle abi..
TARIK:Nasıl izin verirsin esme sen..
ESME:Noldu ki abi?
TARIK:Onların nasıl biri olduğunu bilmiyorsun sen..Onlarla iş yapacaktık ama onlar bizim işimizi kabul etmeyip başkalarının yanında küçük düşürdüler..Feritin Babası çok gizli işleri olan bir insan ya kötü işler Seyrana dokunursa..
ESME:Abi ben nerden bile bilirim ki?Nolur bir şey yap Seyranıma bir şey olmasın..
TARIK:Merak etme..Halledicem ben..
ESME:Sağol abi sen olmasaydın biz ne yapardık..
TARIK:Mustafa ihaleyi biz alıyoruz..Korhanlarıda ihaleden def ediceksiniz tamam mı?Hadi göreyim sizi aksi bir durumda acımayın..
ECE:Nolmuş ya öyle Seyran..
SEYRAN:Neyse işte...
ECE:Bak sende diyorsun ki bu işin içinde iş var diye..Halloldukdan sonra Ferit anlatır sana her şeyi
SEYRAN:Ama ben böyle olmasını istemiyorum ki,ece biz neiçin sevgili olduk gezip tozmak içinmi..Bir sorun olduğunda kestirip atacaksak olmaz ki..
ECE:Tamam..Şimdi düşünme sen bunları..Kafanı dağıt herşeyi akışına bırak birtanem..
SEYRAN:Tamam
TARIK:Eee nerde kaldı bu etlerrr?
ECE:Neyse ben bu etleri babama götüreyim..
SEYRAN:Seyranda telefona baktı belki Ferit yazmışdır diye,ama hiç kimse yazmamıştı..Tarık mangalı yakıp etleri pişirmişdi sofralar kurulmuştu..Her kes masa başında oturmuşdu söhbet muhabbet ediyordular,ama Seyran tek lokma bile yiyememişti bunu fark eden Teyzesi mine seyranı uyarmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benimsin...YALI ÇAPKINI (SEZON FİNALİ)
Fanfiction-Ve aşk o kadar gariptir ki,insanı mutluluğa boğacak olan da,acıya boğacak olan da aynı kişidir....🪬💌 -Evet hikayemiz...Diziden bağımsız başka karakterlerinde katıldığı bir hikayedir...Karakterlere değişiklikler yapıb benim görmek isyeceğim şekild...