אלנה
עוברים להם כמה ימים של שגרה שבה אני עובדת על התוכנה, ישנה עם דמיאן ואוכלת איתו את מרבית הארוחות. לפעמים גם פאולו מצטרף אלינו ואז אני באמת נהנת מהארוחה. ארוחות עם פאולו זה כאבי בטן כשהוא מקניט את דמיאן לאורך כל הארוחה. אני תקועה במבוי סתום וצריכה שינוי אווירה כדי לאוורר את הראש. נכנסתי אל היוטיוב דרך המחשב, הפעלתי את הפלייליסט שלי והתחלתי להתארגן לארוחת הערב היום, התחשק לי להגיע היום יפה ומטופחת. עד עכשיו דמיאן ראה אותי רק ברגעי השפל וההזנחה שלי, אפילו במועדון כשנפגשנו לראשונה האיפור שלי כבר נמס ושיערי היה פרוע, רציתי לגרום ללסת שלו לנשור ממקומה.
התלבשתי בשמלת כתפיות קצרה ופרחונית, הפסקתי להתנוענע לפי הקצב של המוזיקה. משימה קשה מאוד כי רציתי למרוח איילינר וזה בלתי אפשרי לעשות זאת בתזוזה ומצד שני לא יכולתי להפסיק לרקוד. הוספתי מסקרה כדי להוסיף בוסט של הדגשה לעיניי, שמתי סומק בלחיים שמקנה לי מראה שזוף וקיצי וסגרתי את הלוק בשפתון ורדרד. המוזיקה רעמה באוזני כשניענעתי את הישבן לפי הקצב, הנחתי לעצמי לשכוח מכל מה שמטריד אותי ולהתמסר למוזיקה, לא אהבתי אף פעם מסיבות, אבל לעשות אחת בבית? כן, כן ושוב כן. לא שמעתי את הדלת נפתחת ולכן כשקלטתי דרך המראה את דמיאן נשען על משקוף הדלת חשבתי שנשמתי עומדת לצאת ממקומה מרוב בהלה.
״Gata only, יש לך טעם נחמד״ הוא המהם ספק לעצמו ספק אליי, טרקתי את המסך של המחשב, המסך החשיך והמוזיקה נכבתה יחד איתו.
״למה ככה?״ דמיאן מחייך חיוך ערמומי, ״נהניתי מאוד מההופעה, למרות שזה שיר בספרדית״ הוא עיווה את פניו.
״איך אתה יודע? אתה לא איטלקי בכלל?״ אני שואלת בתמיהה, אני בטוחה שהמבטא הקל שאני שומעת בדיבורו הוא איטלקי. בכל זאת, זה המבטא שמרטיב לי את התחתונים בשניות כשנפלטת לו קללה עסיסית בשפתו. ואל תשאלו אותי איך אני יודעת שזאת קללה, אני פשוט יודעת.״אני הבעלים של אחד המועדונים הכי מצליחים פה ודובר את שתי השפות, מן הראוי שאדע להבדיל ביניהן mi caramelo (סוכריה שלי בספרדית)"
״מה אמרת עכשיו?״ עיניי מזדגגות, תמיד רציתי ללמוד ספרדית, יש בשפה הזאת משהו מאוד מושך, בעיקר שזה דמיאן שדובר אותה. אבל אף פעם לא קידמתי את זה מלבד צפייה בטלנובלות שבהם למדתי רק קללות ומילות נימוסין בסיסיות, אבל שאני שומעת את דמיאן מדבר בשפות זרות אני מקבלת תמריץ רציני ללמוד את השפה על בוריה ולהפוך לדוברת מהמניין, להבין כל מילה שמוציא מפיו.הוא מסמן בידו שהוא נועל את פיו ומעיף את המפתח מאחורי גבו, ניגשתי אל המחשב ופתחתי אותו. בשניה שהוא נדלק המוזיקה חזרה לפעול במלוא עוצמתה ומקפיצה אותי בבהלה. פתחתי את גוגל תרגום ואייתתי את המילים כפי שאמר אותם, בזמן שדמיאן ממתין לתגובתי. לחצתי כמה פעמים על כפתור התרגום כשהוא יצא לא הגיוני, מחקתי את המלל והקלדתי בשנית בצורה אחרת, אבל הגוגל תיקן אותי שוב לאותה תוצאה. ניסיתי להבין איפה אני טועה באיות של המילים, בכל פעם מחדש יוצא לי אותו תרגום, אבל אין מצב שהוא קורא לי סוכריה. שנינו יודעים שהדבר האחרון שאפשר להגיד עליי זה שאני מתוקה.
YOU ARE READING
הסוד שבין הצללים (1)
Romanceאלנה מאז שאני זוכרת את עצמי חיי היו מלווים בבחירות שקיבלתי אני לעצמי, בית היתומים שגרתי בו היה המשפחה שבחרתי לעצמי. כשקיבלתי את ההזדמנות לצאת אל העולם, לקחתי אותה בשתי ידיים והצטרפתי לאיסטון. הוא עזר לי לחדד את הכישרונות שהיו מוסתרים בי, והדברים הוב...