יאלהה קבלו עוד פרק כי אני חמודה😂
תהנו! אוהבת אתכן המוןןן🤍---------------------------------------------------
אלנה
איך אני תמיד מוצאת את עצמי חטופה וקשורה במושב האחורי של מכונית?
פרקי ידיי ורגליי קשורים זה לזה בחבל מחוספס ששורט את עורי ומכאיב בכל תזוזה. אני מבטיחה לעצמי בליבי שאם אני יוצאת מהסיטואציה הזאת בחיים, הדבר הראשון שאני אעשה זה ללכת ללמוד הגנה עצמית. לא משנה מאיזה סוג העיקר שאדע להיות מועילה במצבים כאלו ולהימנע מלהיקלע אליהם. אין מצב שאתן שיהיה פה פעם שלישית- גלידה, הגיע הזמן שלי ללמוד מטעויות.
אני מזהה את המכונית של איסטון, ליתר דיוק את התא מטען שלו, ואני באמת לא מבינה מה קורה כאן. למה שהוא יחטוף אותי אחרי שיצא בהצהרה חד משמעית שהוא לא אוהב אותי? למה שהוא יסתכן בכך שדמיאן ירדוף אותו שוב? זה מוות ודאי בשבילו לפרוץ למקום שלא הצליח לברוח ממנו לבד.
אני מנסה לזוז במקומי ולהתמקם מחדש ברכב מאחר וגופי בוער מכאב בגלל הפוזיציה שבה מצאתי את עצמי כשהתעוררתי בתא המטען, חנוקה מהמחסור החמור באוויר. אני קשורה כמו חזיר המובל לצלייה על האש, מוכן לתלייה. אני מרגישה את המנוע פועל תחתיי ואני יודעת שאנחנו בתנועה, אבל אין לי מושג לאן מועדות פנינו. אני מנסה לחשוב לאן איסטון יכול לקחת אותי אבל מוחי מעורפל ולא עולה לי שום אופציה.
אני נאבקת בקשריי ונושכת את שפתיי שהחבל חופר בעורי בגסות בכל תנועה קטנה. הרכב עולה על מהמורה בכביש והטלטול שולח כאב חד שנורה בגופי. אני פולטת זעקה בעל כורחי ומחניקה את הבאה שעומדת על קצה לשוני, אני לא יכולה להראות לו חולשה או כאב.
לפתע הרכב נעצר בחריקת בלמים והפנים שלי פוגשות את דופן הרכב מקרוב, אני מרגישה כאב חד באפי ומנסה להרים את ידי כדי למשש את אפי אבל ללא הצלחה.
אני שומעת צעדים מתקרבים ותא המטען נפתח מעליי, אור יום מסנוור אותי לכמה שניות ואני ממצמצת בעיני בחוזקה. כשאני פותחת אותן דמות עומד מולי, לוקח לי מספר שניות להתפקס ולזהות, אבל כשאני מזהה אותה הלסת שלי נפערת.
״נו, נו, מי היה מאמין. סוף סוף תקבלי את מה שמגיע לך״ מריה גיחכה, עיניה מרקדות בשמחה זדונית.
ידעתי בתוך תוכי שהם משתפים פעולה אחרי שראיתי את מריה יוצאת מהבקתה, עם כל מה שקרה לא הספקתי להגיד לדמיאן כלום עליהם ולא ראיתי את מריה מאז כך שזה פרח מזכרוני. נראה שהיא שהייתה עסוקה בלתכנן תוכניות מבלי שאף אחד ירגיש.
אבל מה המטרה? לנקום בי?
YOU ARE READING
הסוד שבין הצללים (1)
Romanceאלנה מאז שאני זוכרת את עצמי חיי היו מלווים בבחירות שקיבלתי אני לעצמי, בית היתומים שגרתי בו היה המשפחה שבחרתי לעצמי. כשקיבלתי את ההזדמנות לצאת אל העולם, לקחתי אותה בשתי ידיים והצטרפתי לאיסטון. הוא עזר לי לחדד את הכישרונות שהיו מוסתרים בי, והדברים הוב...