____★°•____
____★°•____
Yazar~
Ders boyu, her kez proje hakkında konuşmuştu. Changbin kafasını bir kez de olsa, sırasından kaldırmamış, Jeongin de kalemle oynamıştı. Her kez adını tabloya yazdırmıştı. Hyunjin ve Felix sevinçle, sıralarına geçti.
"Birlikte yapacağız sevgilim!" Hyunjin Felix'in üzerine atlamış, yanağını öpmüştü. Jisung ona göz kırpan Minho'ya bakarak, yüzünü buruşturdu. "Beni seçtiğin için sevindim, başkan~" kıvırcıklı çocuk, göz devirerek, arkadaşlarının yanına geldi.
"Siz kimi seçtiniz?" Hyunjin ve Felix konuşmak isterken, Jisung imalı bakışlarını sundu onlara. "Siz konuşmayın aşk kuşları. Biliyorum, yine birlikte yapacaksınız." Hyunjin Jisung'a Side Eye attı.
Changbin kafasını kaldırmış, "Ben ve Jeongin.." diyerek, yeniden kafasını sıraya koymuştu. Jisung şokla, Jeongin'e baktı. Sonra, yeniden Changbin'e taraf döndü. "Sen Jeongin'den nefret etmiyor muydun??" Changbin kafası sırasının üzerinde ola ola, boğuk bir tonla konuştu.
"Mecbur. Cezam için."
Jisung anlamış gibi kafasını salladı. Sonra, Chan'a baktı. Yanağını sıkarak, gülümsedi. "Peki sen, koca bebek?" Chan kaşını kaldırdı. "Ne?" Jisung kıkırdadı ve konuştu.
"Projeni kimle yapacaksın?"
"A- Ben- Bilmiyorum ki!!"
Tam bu zaman, Suga hoca ona yaklaştı. "Chan? Senin adın neden yok oğlum?" Chan omuz silkti. "Tamam o zaman. Dur bi bakayım... Bak şimdi. Her kez seçmiş. Ama bi tek, sen le Seungmin kalmış. Senin adını da onunla yazayım o zaman." Chan endişeyle, hocaya baktı. "A-ama hoca-"
"Seungmin!" Seungmin hocanın yanına geldi. "Buyurun, hocam." Chan korkmuş gözlerle, Seungmin'e bakmaya başladı. "Bak oğlum. Seni Chan'la yazdım. Çünkü, her kez artık, doluydu. Bi tek senle, o kalmıştı." Seungmin yüzünü buruşturdu. "Hocam, ben bu bebekle hiç bir şey yapmam!"
"Yaaa! Ben bebek değilim dedim!"
"Çocuklar, tartışmayın!"
Chan dudağını büzerek, kaşlarını çattı. "Ben senden bir yaş büyüğüm." Seungmin göz devirdi. "Sikime bile değil. Sen bebeksin." Suga kaşlarını çattı. "Seungmin. Sözlerine dikkat et. Tam yanımda, küfür ediyorsun!"
"Pardon hocam da, ama doğru söylüyorum. Hep crop giyor. Converse'leri pembe tavşanlı, saçlarından zaten bahs etmiyorum. Kahkül kestirmiş, bide üstünden, minik tatlış aksesuarlar takmış! Bu arada, şu köpüşlü olan güzelmi- HAHA NEYSE, işte bebek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/Jeongbin
Fanfiction"Yaralarımın etrafına, yıldızlar çizdin." "Ne diyorsun, Jeongin?" "Hiç. Diyordum, hava bu gün çok sıcak.." "Ama yağmur yağıy-" "Sus." [TAMAMLANDI x20] !UYARI! BU HİKAYE SADECE BİR KURGUDUR!!! İDOLLER CİNSELLEŞTİRİLMİYOR!!! ★ Seke JeonBin Hassaslık...