15.★

115 6 87
                                    

____★°•____

____★°•____

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____★°•____

Yazar~

Changbin derste oturmuş, hocanı dinliyordu. Ama dinliyor muydu gerçekten, onu söyleyemiyoruz maleseef. Jeongin'de parmaklarıyla oynuyordu. Bazen de, Changbin'e bakıyordu.

Changbin'in her hareketini ezberlemek istermişcesine izliyor, ondan gerçekten hoşlandığını anlamak istiyordu. Tabii, Changbin'i izlediğinde, o geceni hatırlıyor, ekmek yanakları yanmış ekmek gibi, kızarıyordu.

Changbin artık bıkmıştı bu lanet dersten. "Off, amk. Bitmek bilmedi bu lanet şey.." Jeongin kaşlarını çattı. 'Hayır Jeong. Sen salak falan mısın?! Sırf ondan hoşlanıyorsun diye, onu kızarken, tatlı bulamazsın..' diye, düşünmeye başlamıştı.

Aniden, Changbin'in telefonu çalmaya başladı. Bilinmez bir numaraydı. Jeongin boylanarak, telefona baktı. Numara ona tanıdık geliyordu. Yeniden, kendi yerine oturdu ve gözlerini kısarak, Changbin'i izlemeye devam etti. Changbin parmak kaldırarak, hocadan izin aldı.

"Hocam. Telefonla konuşa bilir miyim? Çabuk olacağım."

"Tamam, gide bilirsin. Ama çabuk ol."

Changbin J-hope hocaya minik bir teşekkür gülücüğü atarak, koridora çıkmıştı. Telefon da, aç tuşuna basarak, kulağına götürdü.

"Alo?"

"A-alo. Changbin.. *hıçkırık*"

"Seungmin? Sen ağlıyor musun? N'oldu? Okuldan Chan'a bakmak için çıktın da, geri gelmedin. N'oldu?"

"C-chan.. *ağlama sesleri* Hastanedeyiz."

"Ne?! N'olmuş Chan'a?!"

"G-gel, her şeyi anlatacağım.. *hıçkırık*"

"Tamam. Hangi hastahanedesiniz?"

" *** H-hastahanesin de."

"T-tamam, geliyorum."

Arama sonlandırıldı.. (1:02)

Changbin telaşla, müdürün odasına geldi. Kapını tıklatarak, 'gel' komutunu bekledi. Ve bu zaman müdür Namjoon'un "Gel!" sesi duyuldu. Changbin içeri girerek, baş eğdi.

Namjoon bir taraftan bilgisayarda bir şeyler yapıyor, diğer taraftan da, telefonla konuşuyordu. "Tamam....... Tamam Jin, ben seni sonra arayacağım...... Görüşürüz."

🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin