!!Smut içerir!!
!!Rahatsız olan geçsin!!____★°•____
____★°•____
Yazar~
Gençler yemeklerini yemiş, etrafi güzelce toplamıştılar. Şimdiyse, sohbet ediyordular. Ama artık çok geçti. "Jay, saat'e bakar mısın?"
"Dur. Saat.. 0:07."
"Ohooo! Hadi, bay Yang ve-.."
"Se-"
"Seo Changbin." Jeongin Changbin'den hızlı davranmış ve kendisi söylemişti. Jungkook gülümseyerek "O zaman. Hadi, yataklara." söyleyerek, ayağa kalkmıştı. Jay'ı sürükleyerek, salondan çıkmış, çıkmadan önce, gençlere son kez gülücük atmıştı.
"E, o zaman. İyi geceler Jeongin."
"Geceler seninle iyi, Changbin.."
Jeongin Changbin'in yüzüne dalıp gitmişti ki, bunun farkında bile değildi. Ve ani çıkan sözle gözlerini büyüttü. "A- Şey- Yanlış anlama, şaka yapıyorum- Ehe-"
Changbin gözlerini kıstı. "Tamam.." Sonra, umursamaz bir şekilde, merdivenlerden çıkmaya başladı. Jeongin derinden bir nefes verdi. Alta baktığında, çavuşun kalktığını gördü. "Ananskm-"
Hemen koşarak, odasına girdi. "Pis çocuk. Bu neden şimdi kalktı ki? Acaba, Changbin'in şortuna göre mi? La-" Changbin'in şortu dediğinde, daha da şişmişti. "Yuh amına- Çok salaksın, küçük Jeongin! Buna da kalkılmaz æmina!"
Turunculu altında ki kabarıklıkğı azarlarken, kapı çaldı. Jeongin irkilerek, emanetinin üzerine yastık koydu. "Kim o?" Arkadan gelen sesle, Jeongin daha da tedirgin olmuştu. Bu Changbin'di.
"Benim, Changbin.""Ha, gir." Changbin içeri geçmişti. "Şeyy- Banyo eşyalarımı odama mı koyayım, yoksa banyoya mı?" Jeongin altında gittikçe büyüyen emanetini yastıkla alta bastırırken, endişeyle gülümsedi. "Nasıl istersen, öyle yap."
Changbin kafasını sallayarak, kapıdan çıktı. Jeongin derinden bir nefes vermiş, yastığı çekmişti. "Neyse, uyusam iyi olur." Kendisini yatağa atarak, gözlerini kapattı. Ama uyuyamıyordu.
Biraz kıpırdandıktan sonra, artık uyuyamadığını gördü. Yatakta dikleşerek, ayağa kalktı. Yavaş adımlarla, Changbin'in odasının önüne geldi. İki kere tıklattı ve anında 'gel' sesi gelmişti. Sanki, onun gelişini bekliyormuş gibi..
Yavaşça içeri girdi, turunculu. "Bir şey mi oldu, Jeong?" Jeongin ensesini kaşıyarak, gözlerini kaçırdı. "Hiç ya. Uyku tutmadı." Changbin yatağın ucuna oturdu ve Jeongin'e baktı. "Benide.." Jeongin Changbin'in yüzüne bakarak, sinsi bir sırıtış sundu ve fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/Jeongbin
Fanfiction"Yaralarımın etrafına, yıldızlar çizdin." "Ne diyorsun, Jeongin?" "Hiç. Diyordum, hava bu gün çok sıcak.." "Ama yağmur yağıy-" "Sus." [TAMAMLANDI x20] !UYARI! BU HİKAYE SADECE BİR KURGUDUR!!! İDOLLER CİNSELLEŞTİRİLMİYOR!!! ★ Seke JeonBin Hassaslık...