18.★

116 6 57
                                    

____★°•____

____★°•____

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____★°•____

Yazar~

Kısa olan, gözlerini kırpıştırarak, açtı. Bi' süre, etrafa göz gezdirdi. Ama bir şeyin ters gittiğini anlamıştı. Jeongin'in odasında, Jeongin'in yatağındaydı. Üzerine baktığında, çıplak vücuduyla bakışmaya başladı.

Dünü hatırlamaya çalışıyordu ki, tüm parçalar tek tek kafasına oturdu. En son, Jeongin'in penisini -mecburla- emiyordu. "Lan!" Hemen yatakta dikleşmişti ki, sırtına saplanan sancıyla, kısık bir çığlık attı.

Ne kadar yapsa da, kıpırdayamadı kısa boylu. Beyazlara bürünmüş, gri çarşafa, öylece oturuyordu. Ağrısı fazlaydı. Komidinin üzerinde ki, seks topu, vibratör ve kelepçeleri gördüğünde, kaşları çatılmıştı.

Zorla ayağa kalktı, ama acıdan duvardan destek aldı. Duş almalıydı, çünkü fazla pisti. Dolaptan havlu almaya çalışırken, beline havlu başlamış, üstü tamamen çıplak, Jeongin girdi. Yeni duş aldığı için, solgun portakal renk tutamlarından, su damlıyordu.

Karşısında tamamen çıplak Changbin'i gördüğünde, gülümsedi. "Günaydın." Changbin hemen elinde ki havluyla, üzerini örttü. Ama Jeongin pek bir tepki vermiyor, üzerini kapatmaya çalışan -ama yapamayan- Changbin'i izliyordu.

"Lan, bakmasana!" Jeongin kah kaha attı. "Merak etme. Dün az kalsın, iç organlarını görüyordum." Changbin duyduğu cümleyle, gözlerini araladı. "Ne diyon la- AHH!" Kıpırdadığı saniye, sırtına feci bir ağrı girmişti.

Sırtını eliyle tutmuş, nefes almaya çalışıyordu. Jeongin endişelenerek, yanına geldi ve beline sardı kollarını. "İyi misin?" Changbin Jeongin zorla kendisinden ayırdı ve bağırdı.

"HI AMINA! O KADAR İYİYİM Kİ!"

Jeongin irkilerek, kenara çekildi ve üzerini giymeye başladı. Bir yandan, havluyla, banyoya taraf giden, Changbin'e bakıyordu. "Yardım ister misin?"

"Şu an ne senden yardım, ne de yüzünü görmek istemiyorum."

Kapıdan çıkmış ve sertçe kapatmıştı. Jeongin hala da anlamıyordu. Neden bu kadar kızmıştı ki Changbin? Ama sonradan hatırladı. Changbin istekli değildi. Tüm seviştikleri saat'ler de, hiç kendi isteğiyle hareket etmemişti.

Jeongin hiç düşünmeden, duşta yıkanan Changbin'in yanına girdi. "Lan JEONGİN! BARİ DUŞTA İZ-" Jeongin bir elini Changbin'in sol göğüsüne koymuş, dudaklarına kapanmıştı. Kısa bir öpücükten sonra, Changbin'e baktı.

🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin