____★°•____
____★°•____
Jeongin~
Ortam sakinleşmişti. Chan'ın, pardon koca bebeğin ağlaması durmuş, şu an ise başkanın omuzunda uyumuştu. Gerçekten de, bebek... Seungmin ise, oturmuş halde, uyumuştu. Çocuğun göz altları mahv olmuş halde.
Bunlar böyle uyurken, Seungmin'in kafası sallana sallana, Chan'ın bacağına düşmüştü. Bu manzaraya sırıttığım da, gözüm istemsizce, Changbin'e gitmişti. O da sırıtıyor, arkadaşlarına bir şey söylüyordu.
Tam bu zaman, sınıfa Suga hoca girdi. Her kez ayağa kalkmış, bizim "aşk kuşları" hala uyuyordu. "Günaydın, çocuklar!"
"Günaydın, hocam!"
"Görüyorum, enerjiksiniz bu gün. Projelerinize bakmaya sabırsızlanıyorum!"
Suga hoca gülümsediğin de, her kez karşılığında gülümsemişti. Bi tek benden ve uykucu bebeklerden başka. "İlk kim gelsin? Hmmm..." Hoca adlarımızın olduğu kağıtı açtı ve göz gezdirdi. "Jisung ve Minho gelsin."
Minho adında ki, çapkın çocuk projeni açarak, eline aldı. Jisung proje kağıtının diğer tarafından tuttu ve tahtaya doğru adımladılar. "Kurbağalar-" Başkan tam da anlatmaya başlayacaktı ki, Suga hoca onu durdurdu.
"Sözünü kestiğim için üzgünüm. Her kez proje partneri ile otursun lütfen. Karıştırmayayım."
Ah, bi' bu kalmıştı.. Yanımda zaten kimse yoktu. Ama yanlız oturmak istiyordum. Soobin ve Yeonjun, Chan'la Seungmin'i kenara çekmiş, ikili en son sırada sarılarak, uyumuştular. "Hocam, peki ya bunla-" Hoca eliyle 'bir şey olmaz' diye işaret ettiğin de, sustum.
"Uyusunlar. İzin veriyorum. Sıraları geldiğin de, uyandırırsınız."
Tam bu zaman, birisi omzuma dokunarak, beni dürttü. Kafamı oraya çevirdiğim de, Changbin'i gördüm. "Çantanı başka yere mi koysan acaba?" İmalı bakışlara maruz kaldığım da, göz devirdim ve çantamı kendi tarafıma koydum.
Cüce kadar olan bok kuursu, yanıma oturdu ve yüzünü diğer tarafa çevirdi. "Lan yeni gelin misin- Ne bu utangaçlık?" Kafasını bana taraf döndürdü ve kaşlarını çattı. "Senin yüzüne bakmak istemiyorum?"
Göz devirdim. Favori aktivitem göz devirmek :D Neyse-
Dersin bitmesine, az kalmıştı. Her kez sıra sıra projelerini göstermiş, anlatımını yapmıştı. Bizim bu ikilide uyku serseriliyi ile zorla anlatmıştı. Ve sonunda... "Son olarak, Jeongin ve Changbin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/Jeongbin
Fanfiction"Yaralarımın etrafına, yıldızlar çizdin." "Ne diyorsun, Jeongin?" "Hiç. Diyordum, hava bu gün çok sıcak.." "Ama yağmur yağıy-" "Sus." [TAMAMLANDI x20] !UYARI! BU HİKAYE SADECE BİR KURGUDUR!!! İDOLLER CİNSELLEŞTİRİLMİYOR!!! ★ Seke JeonBin Hassaslık...