14.★'

141 8 98
                                    

!!Rahatsız edici, sahneler içerir!!
____★°•____

!!Rahatsız edici, sahneler içerir!!____★°•____

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____★°•____

Changbin~

Olayın üzerinden, 10 dakika geçmişti ve hala ortamda, gergin bir hava vardı. Chan Seungmin'le ikili koltukta oturmuş, ben ve Jeongin ise tekli koltuklardaydık. Seungmin kollarını göğsünde birleştirmiş, bizi izliyor, Chan ise parmaklarını kıtlatıyordu.

Seungmin bize ters ters baktıktan sonra, ayaklandı. "Eğer sikiş sokuşunuz bittiyse, gidelim artık Jeongin." Jeongin sinirli bakışlarını, Seungmin'in yüzüne çıkardığın da, Seungmin bıkkınlıkla konuştu.

"Yani, az kalsın, salonun ortasında sevişiyordunuz!"


"Seungmin, abartma lütfen! Asıl, sen! Chan'la ne yaptınız?"

"Ah, hiç. Sadece, arkadaş oldu-"

"Ney?-" Ben şokla, Seungmin'le, Chan'a bakıyordum. Chan utanmış bir şekilde, kafasını aşağı eğmiş, Seungmin özgüven'le gözlerini kapatmıştı. "Doğru duydun Chang, artık arkadaşız."

"Neyse, gidelim artık." Jeongin ayaklanarak, kapıya taraf yöneldi. Ayakkabılarını ayağına geçirerek, dışarı çıktı. Seungmin'de son kez Chan'a el sallamış, Jeongin'in arkasına geçmişti.

"Hazır mısın, köpüş?"

"Hazırım, tilki."

Jeongin motosiklet'in son hızıyla, evin önünden gitmişti. Ben de, Chan'la içeri geçtim. Tekli koltuğa yayılarak, Chan'a bakmaya başladım. "Eee?"

"Ne ee?"

Düğün ne zaman?" Chan duyduğu sözle, tek kaşını kaldırmıştı. "Kimin düğünü, Chang?" Kah kaha atmamak için zor duruyordum ki, cevap verdim.

"Senin, salak."

Dediğim şeyle, gözleri aralanmıştı Chan'ın. Aşırı komik gözüküyordu. Ve bir o kadar da, tatlı. "Ya?! Chang!" Chan'ın bebek gibi bağırma sesleri ve benim kah kahalarımın sesi, karışmıştı.

"Of, yeter!" Kollarını göğsünde birleştirdi, bizim koca bebek. "Tamam, tamam. Hadi, gel." Kollarımı açtığım da, direk olarak, bana sarılmıştı. "Neyse, hadi gidelim, uyuyalım."

Kafamı sallayarak, Chan'dan ayrıldım ve lavaboya gittim. İşlerimi hal ettikten sonra, Chan'ın odasına çıktım. "Birlikte mi uyicaz?" Onaylar gibi bir mırıltı duyduğum da, kendimi Chan'ın çift kişilik yatağına attım.

O da işlerini hal etmiş ve yanıma uzanmıştı. "İyi geceler, Binnie."

"İyi geceler, bebis!"

Sabah olduğunda~

🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin