16.★

124 8 139
                                    

____★°•____

____★°•____

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

____★°•____

Jeongin~

Changbin ağlamaktan bitkin düşmüş halde, göğüsüme kafasını yaslayarak, uyumuştu. Seungmin'de hala, ağlıyordu. 30 dakika durmadan, ağlamıştı. Bu kadar göz yaşı nereden geliyor acaba?

İkisinin de göz altları, kızarmış ve morarmıştı. Changbin yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Göğsümde olduğunu gördüğün de, irkilerek arkaya çekildi. "B-ben.. Özür dilerim.."

"Yok, sorun yok." Bana bakarak, gözlerini kaçırdı ve oturuşunu dikleştirdi. Bu zaman, hala da koltukta oturarak, hüngür hüngür ağlayan Seungmin'e baktı. "Bu neden hala, durmamış?"

"Bilmiyorum. Sen uyuduğun zamandan, şimdiye kadar, ağlıyor."

"Chan ne zaman, onun için bu kadar değerli oldu ki.."

Susmuştum. Ah, Chang. Seungmin'in Chan için depresyona girdiğini bilsen, ne düşünürdün acaba.. "Ne o? Düşüncelere daldın, aniden." Kafamı 'hiç' anlamında salladım.

Cebimden kulaklığımı çıkardım ve tekini kulağıma taktım. Diğerini hiç düşünmeden, Changbin'in kulağına taktım. Şaşırmıştı. Telefonumu minik eline tutuşturdum. Minik değil de, benim ki fazla büyük-

"Al, şarkı aç." Changbin kaşını çattı. "Ne bu samimilik?"

"Bana adam ol demedin mi? Bende, adam olmaya çalışıyorum."

"Aşığım demiyor da."

Sırıttığın da, kaşlarımı çattım. Tamam, hoşuma gitmişti. Ama ona bunu fark ettirmemeliydim. Aniden, kulağımda çalan şarkıyla, irkildim. 'I like the way you kiss me' açmıştı. Öpüştüğümüz de, arkadan çalan şarkı...

Yanan yanaklarımı nasıl gizlesem diye düşünürken, o bana taraf dönmüştü. "N'oldu lan?" Kafamı ona taraf çevirdim ve fısıldadım.

"Sen, hatırlıyorsun..."

"Neyi hatırlatıyorum amına-"

"Bu şarkı.."

"Eee? Favori şarkım diye açtım. Yoksa, anısı mı var? Tabii, olur. Her gün zibilyon tane kızla gezersen, olur her şarkıya anın." Göz devirdim. "Ne olacak yani, kızlarla gezince?"

"Amk, git birisiyle gez. Hepsini toplamışs-"

"Ben panseksüel'im."

Gözlerini büyüterek, bana baktı. Sonra, yüzüne sırıtışını yerleştirerek, telefonumu aldı. "Demek, her cinse yavşıyon." Telefonda 'Break a neck' açmıştı. "Sus be! Hem, tüm kızlar beni istiyor. Bende onlar ölmeden, isteklerini yerine getiriyorum. Sevap kazanıyorum, kudur."

🎸•°★Stars around The Scars ★°•🎸/JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin