❌ Sugardemononme | opis recenzencki

315 20 32
                                    

KOLEJKA ZAMKNIĘTA 

Cześć!

Na Wattpadzie działam pod pseudonimem Sugardemononme. Wątpię, że wcześniej się spotkaliśmy, jestem raczej niszową pisarką. Chyba że czytałeś jedną z moich recenzji, które powstały w grupie RiP.

Opowiedz mi historię w taki sposób, jakbyś opowiadał niewidomemu to, co widzisz. Chcę ujrzeć oczyma wyobraźni to, co Cię otacza. Chcę zanurzyć się w Twoim świecie.

Wybierając mnie, możesz liczyć na szczerość. Nie powiem Ci, jak powinnaś/powinieneś wyjustować tekst czy lepiej zapisywać dialogi od pauzy lub półpauzy i nie wyłapię błędów typograficznych. Ale mogę się z tobą podzielić swoimi odczuciami dotyczącymi fabuły, pomogę wyłapać błędy logiczne i spróbuję spojrzeć na świat oczyma Twoich bohaterów. Chyba że Twoja twórczość przełamie mój upór i zwyczajnie wystawię opinię "tego nie da się czytać".

Uprzedzam, że nie gwarantuję terminu powstania recenzji. Mogę powiedzieć tylko tyle, że postaram się ją wykonać jak najszybciej. Wszelkie próby pospieszania nie robią na mnie wrażenia.

Czego nie oceniam:

• Poezji. Niestety nie potrafię interpretować liryki, od zawsze nastręczało mi to wiele problemów. Nie znam też zasad budowy, więc moja opinia zwyczajnie nie wniesie nic ciekawego;

• Erotyków. O ile jeszcze fragment gdzieś tam w tekście nie stanowi dla mnie problemu, o tyle popularne lemony skreślam na wstępie. Działam zgodnie z zasadą: "więcej fabuły, mniej fapuły";

• Młodzieżowe — po prostu z tego wyrosłam;

• Horror — cenię sobie spokojny sen;

• Sci-fi;

• Koreańskiej twórczości. Nie ogarniam zespołów i szczerze mówiąc, nie chcę.

Daję zielone światło dla:

• One shotów — krótka forma to większe wyzwanie niż się wydaje;

• Kryminałów;

• Historycznych;

• Romansów;

• Okruchów życia;

• Anime (fanfiction). Sama tworzę w uniwersum Kuroshitsuji. Na koncie mam obejrzanych 300+ pozycji, więc zapewne znam fandom bądź chociaż trochę go kojarzę. Moimi ulubionymi są: Yuukoku no Moriarty, Inuyashiki, Banana Fish, Bleach, Love is war, Fruits basket, SpyxFamily, Dororo, Requiem Króla Róż... Mogę wymieniać bez końca.

Z gier jestem w stanie ocenić jedynie Ikemen Vampire.

Odnosząc się do rzeczy nieuregulowanych: pytajcie! Słowa mają moc!

Formularz zgłoszeniowy:

Autor + tytuł

Aktualny stan (ilość rozdziałów/części; w trakcie/zakończone/porzucone)

Gatunek

Krótki opis czego mam się spodziewać

Hasło : Nie ze mną te numery, Bruner.

Ewentualne uwagi (z frytkami lub bez, sałatka vege i sojowe latte)

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zaobserwujesz moje konto i zapoznasz się z twórczością.

Do przeczytania!

Karty na stół | RecenzowniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz