✅ ninja_rysz | opis recenzencki

436 15 20
                                    

KOLEJKA OTWARTA 

Cześć, tu Rysz, na Wattpadzie ninja_rysz. Piszę tu sobie od kilku lat opowiadania. Książki czytam raczej papierowe i to najlepiej wydane paredziesiąt lat temu, ale dzisiejsze twory Wattpada też mi niestraszne! Wiem, że czai się tutaj mnóstwo perełek, dlatego chętnie pochylę się nad kilkoma Waszymi.

Dziś mogę zostać Waszym recenzentem. Kocham i czytać, i pisać, więc spojrzę na Wasz tekst z obu perspektyw i przedstawię swoje spostrzeżenia. Raczej nie otrzymacie ode mnie jednoznacznych opinii "to jest dobrze, tamto źle". Wolę analizować, podpowiadać i przedstawić sprawę tak, by autor pobył przez chwilę własnym czytelnikiem.
Uwielbiam wątki psychologiczne i filozoficzne, więc jeśli zależy Wam na ocenie pod tym kątem, to jestem dla Was! Specjalizuję się w analizie postaci i na pewno poświęcę im w recenzji trochę więcej czasu. Poza tym lubię nietypowe narracje, bawienie się językiem i gry słów, także tu również mogę co nieco podpowiedzieć.

Przyjmuję:

• romanse,
• poezję,
• obyczajowe,
•  fantasy,
• one-shoty,
• wszelkie twory które czymś są, ale nie jesteście pewni czym.

Recenzuję też fanfiction. Trudno tu wypisać wszystkie fandomy, z którymi jestem zaznajomiony.
To kilka takich, które dobrze znam i lubię (o resztę można pytać):
— Gintama,
— Haikyuu,
— Mo dao zu shi (The Untamed),
— Hunter x Hunter,
— One Piece,
— Stray Kids,
— Ateez,
— Tommorow x Together.

Jeśli nie zależy Wam na odniesieniu do oryginalnego dzieła, to możecie zgłaszać cokolwiek. Najchętniej przyjmę coś z kpopu lub anime, ale seriale też oglądam.

By upewnić się, że czytacie, zostawiam tu hasło do zgłoszenia. Będzie nim fikcyjna postać, z którą najbardziej się utożsamiacie.

A czy jest coś, czego nie recenzuję? Opowiadania przygodowe, akcji, horror, sci-fi i tego typu. Wolę spokojne klimaty i wolne tempo. Poza tym praca musi mieć akapity i rozdziały nie dłuższe niż 3 tysiące słów. Uprzedzam też, że jeśli opowiadanie będzie bardzo długie, to mogę go nie przyjąć, jeśli opis mnie nie zainteresuje. "Bardzo długie" dla mnie znaczy ponad 50 tysięcy słów. No i najważniejsze: recenzuję tylko skończone prace.

Jeśli zastanawiacie się, czy możecie do mnie zgłosić coś z wątkiem 18+, to tak. Liczcie się jednak z moją dodatkową krytyką do tych opisów, bo zwracam na nie dużą uwagę.
Wątki queerowe (tak zwane lgbt+) z chęcią recenzuję i jeżeli potrzebujecie opinii typowo do właśnie takiego wątku, to dobrze trafiliście, bo sam dużo o tym piszę i interesuję się seksuologią.

Uważacie, że jestem odpowiednią osobą do recenzji Waszego dzieła? Zgłoście się przez formularz:

1. Tytuł pracy i nick autora
2. Gatunek
3. Krótki opis
4. Długość pracy (ilość rozdziałów i ich długość w słowach)
5. Hasło
6. Co Wy sami uważacie o swojej pracy? Myślicie, że coś udało Wam się wyjątkowo dobrze? Albo czujecie, że czegoś brakuje? Postaram się na to zwrócić uwagę i się do tego odnieść.

Jako że zamierzam poświęcić czas na czytanie, analizę i ocenę Waszego tekstu, to liczę na to, że Wy również spojrzycie do moich książek. Nie zamierzam robić z tego warunku, ale byłoby mi bardzo miło.

Karty na stół | RecenzowniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz