🪩Sabrina Carpenter, Espresso
*Yorumlarınıza çok gülüyorum, hep yazarsanız çok sevinirim beni çok motive ediyorlar🤪💕dusantadic ve diğer kişiler beğendi
mayathefirst: girls night ama yine de fotoğraf by @dusantadic
X: babanın kariyeri bitirecek yenge kafaya koydu
Xx: koca topçuyu parmakta oynatıyor,,, razıyız 💅🏻
Maya, birkaç tane daha tekila shot sipariş verirken telefonuma bakmak gibi bir hata yapmıştım. Bu bana birçok sinir ve gerginlik vermekten başka bir işe yaramamıştı.
Arkadaşım ise yüzümdeki ifadeden sonra kafasını önüme eğip telefonumun ekranına baktı. Gördüğümden beri yaklaşık beş kere okuduğum haber başlığını sesli bir şekilde tekrar etmeye başladığında sinirle gözlerim kapandı.
"Ünlü futbolcu Dusan Tadic'in uçak yolu bekleme nedeni belli oldu! Tadic ile ünlü tasarımcı kız arkadaşı ayrılınca çiftin sonu başka ülkelerde yaşamak olmuştu. Bir kız çocukları da olan ikili yakın bir zamanda bir gece kulübünün girişinde, Tadic'in yaşadığı ülkede görüntülendi. Derbiden önce son nefesler olmasına rağmen eski sevgilisini maçtan bir gün önce kulübe kendisinin bırakması taraftar ve medya tarafından sert karşılandı.'
Tam o sırada önümüze dizilen shot bardaklarından bir tanesini aldım ve kenarlarda bulunan tuzu yalayıp tekilayı içtim.
"Her hareketimin gündem olmasına yeniden alışmam gerekecek anlaşılan." Kenara ayırdığım limonu kemirdim.
Maya üzgün gözlerle bana baktı. "Lila için değecek bebeğim."
Kafamı salladım ama dudaklarımdan çok da beklemediğim kelimeler döküldü. "Dusan nasıl hissetmiştir acaba?"
"Bak sen..." dedi o da bir shot atarken, "Demek hisleri yeniden senin için önemli olmaya başladı."
Gözlerimi devirdim. "Hayır."
Baş parmağını havaya kaldırıp gözünü kırptığında koluna vurdum sinirle. "Gerçekten Maya. O yalnızca kızımın babası, öyle kalacak."
Dudaklarının üzerindeki görünmez fermuarı çekti.
Birlikte birkaç tane daha shot attık. "Merak etme, Dusan da Edson da bunlara alışık. Ne olursa olsun çıkıp topunu oynuyorlar, çoğu zaman haklarında çıkan haberleri görmüyorlar bile."
Kafamı salladım. "Haklısın. Tuvalete gidil geliyorum."
Masada duran çantamı da alıp birilerinden gizli işler yapmaya küçük bir çocuk edasıyla tuvalete doğru yöneldim. Hemen içinden telefonu çıkardım ve elim onun isminin üstünde titredi.
"Tatlım, bir saniye." Lila'ya yumuşakça cevap vermesini dinledim, bir şeyler hışırdadıktan sonra yeniden konuştu. "Alo? Sera? İyi misin, bir şey mi oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
how you get the girl // dusan tadic
Fanfictionremind her how it used to be, with pictures in frames of kisses on cheeks, tell her how you must have lost your mind, when you left her all alone And never told her why