🪩 Taylor Swift, Mastermind.
// alternative universe'de geçtiğini söylememe gerek yoktur:) //
Lila, ağlamaktan yorgun düşmüş ve koltukta uyuyakalmıştı. İçimdeki siniri biraz da olsa bastırabilmek için derin bir nefes aldım ve ona doğru eğilip alnından hafifçe öptüm.
Vakit epey geç olmuştu ama bir türlü uyuyamamıştım.Uyuyamamamın nedeni ise tam şu anda kapıyı açmamı rica eden mesajı gönderen kişiydi.
Zili çalmadığı için mutlu olmuştum, sessizce Lila'nın yanından kalkıp kapıya doğru ilerledim.
"Dusan." dedim sessizce. "Hoşgeldin."
Sessizce bana baktı ve kafasını salladı. "Hoşbuldum."
İkimiz de sessiz olmaya çalıştığımız için yalnızca kenara çekilmekle yetindim. Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdiiğinde anlık olarak durakladığını görmüştüm.
"Hiç değişmemiş." dedi evimin girişine bakarken.
"Yoksa özledin mi?" diye dalgaya aldım onu.
Anılarda kaybolup gitmek istemediğim için söylediğini şakaya vurmaya çalışmıştım. Zamanında yeterince boğulduğum sulardı oralar, tekrardan girmeye halim yoktu.
Yutkundu. "Sen özlemedin mi?"
Çantasını kenara bıraktı.
Sanki sözleri somut bir şeymiş de onlardan kaçıyormuşum gibi ayaklarım hareketlendi. "Lila salonda ama uyuyor. Sen yanına geç istersen ben de çay yapıp geliyorum." Cevabını beklemeden hızla mutfağa yöneldim.
İnanamıyordum gerçekten, geldiği gibi beni germeyi başarmıştı. Gerginliğimi armak adına sosyal medyada biraz gezindikten sonra içeri gitmeye karar verdim.
Hesabımı açtığım anda önüme çıkan haber buna pek yardımcı olmamıştı.
ÖZEL HABER:
"Haftasonu takımının önemli bir maçı olan Dusan Tadic, bugünkü antrenmanı yarım bırakıp havaalanına gitti. Taraftarlardan ağır tepkilerin merkezi olan Tadic'in nereye neden gittiği bilinmiyor."Elinde yalnızca bir çantayla, koşarak havalanına girdiği bir fotoğraf bile eklemişlerdi.
Derin bir nefes verdim gerginlikle. Son dönemlerde performansı düşüşte olduğu için sürekli üstüne gidiliyordu bir de bunun gündem olask hiç iyi olmayacaktı. En azından kulübünden izin almış olmasını diledim.Her şeyi yavaş yavaş yapıp salona gidişimi oldukça erteledim. Çaydanlıktan tiz bir ses çıkınca mecburen kupaları da alıp salona geçmek zorunda kalmıştım.
"Anne, anne! Bak, babam gelmiş! Uyumadan önce uyanınca yanımda olmasını dilemiştim beni dinlemişler!"
Yüzüme yayılan gülümsemenin aynısı babasının da yüzüne yayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
how you get the girl // dusan tadic
Fanfictionremind her how it used to be, with pictures in frames of kisses on cheeks, tell her how you must have lost your mind, when you left her all alone And never told her why