12. Bölüm

689 52 31
                                    

*Şampiyonluk gittikten sonra kendime gelince yazdım bölümü hafif melankoli var ondan dolayı🤪🤪  Yorumlarınızı ve votelarınızı hatta eleştirilerinizi bekliyorum!!
** Taylor Swift şarkılarını başlık ve konu olarak kullandığım, futbolcu ficleri serisi yapmayı düşünüyorum. İstediğiniz bir futbolcuyu baz almamı isterseniz yorum bırakabilirsiniz!

 İstediğiniz bir futbolcuyu baz almamı isterseniz yorum bırakabilirsiniz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

serawithlila, mayathefirst ve diğer kişiler beğendi

@dusantadic: 👼🏻

X: yenge döndüğü gibi hayatı toparlandı, inanılmazz

Xx: iyi ki doğdun minik Tadic💕

alfred26: ilerideki gelinim..
dusantadic: engelliyorum.
edson9: Lila'ya Alfred'den çok beni sevmesini aşılamanın bir nedeni daha.

Doğum günü şarkısı bittiğinde Lila gözlerini kapadı ve tüm mumları aynı anda üflemeyr çalıştı.

Dusan ile yanyana durmuş kızımızın omzundan tutuyorduk, ikimizin de yüzünde gururlu bir gülümseme vardı. Herkes Lila'yı alkışlamaya başladığında biz de onlara katıldık.

"Ne diledin Lila?!" Benji, heyecanla sorduğunda herkes merakla Lila'ya baktı.

"Hep babamla annemin bir arada olmasını!"

Herkes Lila'ya gülümserken biz Dusan ile birbirimize bakmıştık. Gözüm istemsizce dolduğunda Dusan arkamdan belime uzandı ve beni kavradı.

"Şu anda o dileği gerçekleştiriyoruz." Kulağıma doğru fısıldadığı cümle içime huzur dolmasına yetmişti işte.

"Hadi fotoğrafınızı çekelim!" Maya, öne atılıp bağırdığında, herkes ona katıldı.

Zaten çevrede ya Lila'nın arkadaşları vardı ya da Dusan'ın takım arkadaşları. Takım arkadaşlarından çocuğu olmayanlar bile gelmiş hatta hediyelerini getirmişlerdi çünkü kızımız, geldiğimizden beri hepsini kendine hayran bırakmıştı.

Edson, Lila'nın favori oyuncusunun kendisi değil de Benji'nin babası olduğuna bozulmuştu hatta!

Herkes üçümüzü birlikte çekip sonrasında Lila ile birlikte fotoğraf çekildi. Lila ilgiden gayet memnun bir şekilde herkesin kameralarına poz vermeyi ihmal etmiyordu.

Herkes sırayla fotoğrafları çekildikten sonra çocuklar, onlar için yapılan eğlence alanlarına doğru dağıldılar.

"Çocuklar kendi hallerine döndüğüne göre biz de dönebiliriz." dedim ebeveynler ve futbolculara doğru.

Hepsinden kopan küçük bir tezahürat eşliğinde şampanyayı patlattım.

Hava oldukça sıcak olduğu için yakamadığımız şöminenin etrafına yerleşmiş, fondan hafifçe yayılan hareketli bir müzik açmıştık.

how you get the girl // dusan tadicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin