16. Bölüm

689 70 37
                                    

*Slm biz geldik şu şekil:

Lila'yı yeni anaokuluna bıraktığım için evin boşluğundan hüzünlenip bir kafede çizimlerimi yapmaya karar vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lila'yı yeni anaokuluna bıraktığım için evin boşluğundan hüzünlenip bir kafede çizimlerimi yapmaya karar vermiştim. Bu çeşit duygusal ve yapışkan annelerden olacağımı düşünmezdim ama gerçekten de olmuştum!

Telefonuma düşen bildirimle sonunda kafamı defterimden kaldırdım.

Maya:
Şaka mısınız?!
Bu videonun tatlılığı ne?!?!?!?!?!
Ölüyorum.
Trendlere girmişsiniz bile!!!

Birkaç gün içinde Dusan ile olan videomuzu kanalı yükleyeceklerini söyleseler de bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim. Hemen kalemimi bir kenara bırakıp önce videoya izledim sonrasında ise yorumları okuma kararı aldım.

Barışıp barışmadığımızla ilgili yapılmış olan bir sürü yorumu atladım.

tad1c10fire: tadicin bakışlarına bakın böyle bir şey yok

fenervole: yenge çok güzel harbi, lila'nın genetikleri nerden aldığı belli oldu. kusura bakma tadic ağabey

xx: evlenin??!?!?!

justdigit: edson, alfred ve liva... geçtikleri taşşağın haddi hesabı yok HAUJAHAUAHAUA yengeye yapmayın bari

xuz: tadic'e ropdöşambırı okutma fikrinin liva'dan çıktığına eminim bu arada

ayshula: fenerlilere veriyorum😋😋

Kahkaha atarak okuduğum yorumlar beni oldukça keyiflendirmişti. Birkaçının ekran görüntüsünü çekip Dusan'a attım ve Maya'ya cevap verdim.

Ben:
Bence bizi shiplediğin için bu kadar yükseldin...

Maya:
E zaten...
Bize gel, evde tekim!!

Çok iyi olur, Lila de okulda:( Yarım saate ordayım.

Hemen eşyalarımı toplayıp arabama doğru yöneldim.

Kafeden çıkmadan önce birkaç kişinin uzaktan fotoğrafımı çektiğini fark etsem de fark etmemiş gibi davrandım ve hızlıca arabaya girdim. Eskisi kadar garip gelmese de mahremiyetimin bu kadar ihlal edilmesi rahatsız ediciydi ama artık buna kendimi alıştırmam gerektiğini kendime tekrardan söyledim.

Bu konu hakkında düşüncelere o kadar dalmıştım ki yarım saatten kısa bir süre içinde siteye giriş yaptım.

Mayaların evine direkt olarak bahçeden girdiğimde havuzlarının kenarında güneşlendiğini fark ettim. Topuklu seslerimden dolayı hemen doğruldu ve syağa kalkıp kollarını iki yana açtı.

"Ya da vazgeçtim, sarılma. Yağlanmak istemiyorsan tabii..."

Güldüm. "Şimdilik pas geçeyim bebeğim...'

how you get the girl // dusan tadicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin