O kahverengi gözlerine her zaman yenileceğimi nerden bilebilirdim...
Ve o gün geldi çattı. Bugün Gölge timi yeni rütbelerine kavuşuyordu.
Sabah erkenden uyanmış ve duş almıştım daha sonra saçlarımı kurutup ensemde sıkı bir topuz yaptım ve üniformamı giydim.Nefeste ben işimi bitirince uyanmıştı o da hemen hızlıca duş alıp çıktıktan sonra o kıvır kıvır saçlarını şekle sokmaya çalışıyordu.
Tam o sırada kapı sertçe yumruklanmaya başladı.O kişi kimse artık onun ecdadını ...
Gidip kapıyı açtım tam kapıyı yumruklayan kişiye bağıracaktım ki o kişinin Demir abim olduğunu gördüm.Demir:Ne o asker tekmil vermeyecekmisin?
Şaşırsamda ikiletmedim
Yudum:Yüzbaşı Yudum BOZ/Trabzon emre...
Demir:Sadece şakaydı aaa hem sen bana günaydın dedin mi?
Yudum:Yooo demedim.
Demir:Eee boncuğum bu yaşla ben sana mı selam vereyim?
Yudum:Abiii
Demir:Neee hem sana bomba gibi bir haberim var.
Yudum:Ne oldu kötü bir şeymi?
Gözlerimdeki korkuyu görünce ufak bir kahkaha attı ve devam etti
Demir:Oyy güzelim benim korkma sevineceğin bir haber yok ya da sevinmeyebilirsin.
Yudum:Abicim lütfen çatlatma insanı söylermisin neyse şu bomba haber.
Demir:Tamam tamam ama gel seninle önce bir kahvaltı yapalım.
Yudum:Tamam ama bir dakika beklemen gerekiyor.
Demir:Hayhay bekleyenin sadece ben olabilirim zaten.
Bu söylediklerine göz devirdim ardından içeri girip Nefese abim ile olacağımı söyledim ve onun timin başına geçip geçemeyeceğini sordum.
Nefes:Tamam ama benim bu abini hiç gözüm tutmadı.Dikkatli ol.
Yudum:E yuh ama ya
Nefes:Ne yuh ya hem törenden sonra hemen Karabayıra dönmemiz lazım.
Yudum:Neden?
Nefes:Ne demek neden Balımın nişanı varya.
Yudum:Ben onu tamamen unuttum.Lan ben ne giycem hiçte anlamam o işten.
Nefes:Ben buldum bile akıllım sana elbise hem nişanda hepimiz yeşil giyecekmişiz Balım öyle dedi.
Demir:Eee güzelim ağaç oldum burada.
Yudum:Tamam tamam geldim.Nefes seninle sonra konuşuruz öptümm.
Nefese el sallayıp odadan çıktım ve abim ile yürümeye başladık.Yemekhanenin kapısına geldiğimizde abim benden önce kapıyı açıp geçmem için işaret yaptı bende tebessüm ederek içeri girdim.
Demir:Boncuğum otur ben getiririm sanada.
Yudum:Asıl sen otur ben getiririm.
Demir:Boncuuk otur dediysem otur bana şive yaptırtma.
Abim herşeyi ile bana benziyordu.Acaba oda BÖRTEÇİNE yi biliyormuydu biliyorsada seviyormuydu ben en son söylediği şey ile donup kalmışken o çoktan gitmişti.
Bende boş bir masaya geçip oturdum ve telefonumu açıp elbise bakmaya başladım.
Yudum:Atımız akça olsun kızımız gökçe olsun boyumuz çokça olsun hey heygidi Börteçinem hey seni sevmek başa birşey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖRTEÇİNE (Acı Gerçekler)
Mystery / ThrillerÖzel kuvvet askeri olan Yudum Karasunun zor ve acı veren hayatı